برگزاری جشن مجازی رمضان توسط کانون‌های فرهنگی دانشگاه آزاد قزوین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری جشن رمضان به صورت مجازی توسط کانون‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی خبرداد.

بیت الله اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های فرهنگی مجازی این واحد در ایام تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی واحد قزوین در این مدت در دو حوزه دانشجویی و اداری انجام شده است؛ در حوزه دانشجویی، کانون‌های فرهنگی دانشگاه نقش فعال و موثری را داشتند.

وی افزود: چند مورد از کانون‌های فعال دانشجویی در سایت ها، گروه‌های دانشجویی و کانال‌های موجود در فضای مجازی، فعالیت خوبی را شروع کردند و اقدامات بخش اداری را در شرایط فعلی، به دانشجویان انتقال می‌دهند.

اکبری ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی برای کانون‌های دانشجویی با موضوع کرونا، از جمله اقدامات معاونت فرهنگی بوده است؛ از جمله این مسابقات می توانیم به استندآپ، پادکست‌های کمدی و... اشاره داشته باشیم. همچنین مسابقه دیگری را مبنی بر این که چطور می توانیم تصویری به دانشجویان نشان دهیم که در خانه بمانند و از فضای تعطیلات برای سفر استفاده نکنند را برگزار کردیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد قزوین درباره برنامه ‌های ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه تفسیر سوره شوری را در دستور کار داریم که آن را به صورت مجازی برای تمامی کارکنان، دانشجویان و استادان برگزار خواهیم کرد؛ فضای مجازی فرصت خوبی را برای دانشجویان پیش آورده است تا آن‌ها نیز در طرح تفسیر قرآن شرکت کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن رمضان توسط کانون‌های دانشجویی از جمله برنامه‌های خاص و ویژه این ماه است که به صورت مجازی و انتشار فیلم و تصاویر در اختیار کل دانشجویان قرار می گیرد؛ به گونه ای که گویی دانشجویان در سالن آمفی تئاتر حضور دارند.

اکبری اضافه کرد: برنامه جشن ماه رمضان بدین شکل است که 7 نفر از دانشجویان عضو کانون های فرهنگی، برنامه هایی مثل اذان، دعای زمان افطار، سخنرانی کوتاه توسط نماینده نهاد رهبری و مقداری برنامه شاد را مدیریت می‌کنند. البته هیچ کدام از دانشجویان حضوری فیزیکی ندارند و برنامه را به گونه ای تنظیم کرده ایم که فقط آن هفت نفر برنامه ها را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066963

وب گردی

وب گردی