کاره‌را: آزمون از بلوتی هم بهتر است

سرمربی ایتالیایی تیم آاِک آتن ضمن تمجید از سردار آزمون مهاجم ایرانی او را از نظر تکنیکی از آندره‌آ بلوتی مهاجم تیم ملی ایتالیا بهتر توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالی که بحث انتقال سردار آزمون به تیم ناپولی ایتالیا همچنان در جریان است، «رادیو ناپولی» به همین بهانه گفتگویی با «ماسیمو کاره‌را» سرمربی ایتالیایی تیم آاِک آتن داشته است.

کاره‌را که در فوتبال روسیه و مقابل آزمون هم سابقه مربیگری دارد، ضمن تمجید از این مهاجم ایران او را آماده حضور در فوتبال ایتالیا دانست.

این مربی ایتالیایی گفت: از نظر من آزمون آماده بازی در فوتبال ایتالیا است. او یک مهاجم سرعتی است با قدرت بالای سرزنی. از نظر تکنیکی مهاجم خوبی است که هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. عملکرد آزمون مرا تحت تاثیر قرار داده است.

کاره‌را در پاسخ به این سئوال که آیا آزمون شبیه به «آندره‌آ بلوتی» مهاجم تیم ملی ایتالیا و تیم تورینو است؟ ادامه داد: آزمون زیاد می دود و زیاد کار پِرس را انجام می دهد اما از نظر تکنیکی چیزهایی بیشتر از بلوتی دارد.

این مربی ایتالیایی همچنین بر لزوم برگزاری ادامه مسابقات سری آ ایتالیا تاکید کرد و گفت که هنوز فرصت زیادی از دست نرفته است.

کد خبر: 1066972

وب گردی

وب گردی