معاون حقوقی سپاهان:  فیلم‌های جدیدی ارائه دادیم

معاون حقوقی باشگاه سپاهان معتقد است در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شرایط ماده ۱۲ آیین‌نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حلاجی بعد از جلسه کمیته استیناف پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: پرونده مهمی است و نتیجه بازی در جدول رقابت‌ها تاثیرگذار است. تیم سپاهان حداکثر توان خود را برای دفاع انجام داد و امیدواریم رای بدوی نقض و بازی دوباره برگزار شود.

وی درباره اینکه آیا در این باره ادله‌ای وجود دارد؟ تصریح کرد: ادله کافی وجود دارد و بحث‌ها و فیلم‌های جدیدی ارائه شد. باید صبر کنیم تا ببینیم نتیجه چه می‌شود.

حلاجی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند که ادله جدیدی نسبت به قبل ارائه نشده است، ابراز داشت: فیلم‌های جدیدی به نمایش گذاشته شد که نمی‌توانم درباره آنها توضیح بدهم. اجازه بدهید که مورد قضاوت واقع و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

مدیر حقویی باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود اراده‌ای برای برگزاری بازی از سوی سپاهان وجود نداشت، اشاره کرد: ما راجع به تیم خودمان و بحث قوه قاهره و شرایط فورس‌ماژوری که برای ما ایجاد شده بود صحبت می‌کنیم. بعد از برطرف شدن قوه قاهره بلافاصله خودمان را به ورزشگاه رساندیم و آماده انجام بازی شدیم ولی اتفاقاتی رخ داد که ما اعتقاد داریم باید وقت برای برگزاری بازی تمدید و اجازه برگزاری مسابقه داده می‌شد. شرایط ماده 12 آیین‌نامه برگزاری مسابقات به طور کامل رعایت نشده است.

وی درباره اینکه اگر باشگاه سپاهان در استیناف راه به جایی نبرد، پرونده را به دادگاه CAS می‌برد، عنوان کرد: انشالله که همین‌جا رای صادر شود و برای مرحله بعد باید صبر کنیم و نتیجه را ببینیم. هنوز برای قضاوت زود است.

کد خبر: 1066998

وب گردی

وب گردی