تجلیل هنرمندان بسیجی از کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله (عج) تهران+عکس

جمعی از هنرمندان بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان و رئیس سازمان بسیج رسانه از کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله (عج) به دلیل خدمات ارزنده در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جمعی از هنرمندان بسیجی در کنار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج رسانه با حضور در بخشهای بیمارستان بقیه الله(عج) با اهدای بسته فرهنگی و بهداشتی و لوح یادبود از کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند، قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان، بصیری،رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ صمدی نیاهمراه با تیم فوتبال هنرمندان آقایان حسین یاریار ، یوسف سیدی ،سعید عسگری و جمعی از هنرمندان مطرح سینما و تئاتر کشور ازجمله علی سلیمانی ، سیدعلی صالحی ،هدایت هاشمی ،حسین پرستار،محمدتقی فهیم، داود نیکنام،میلادجباری مولانا ، علی کاظمی، فرشید فهیم ، سید زاده ،سیروس همتی ،میرزایی با عنوان هنرمندان حامی سلامت با حضور در بیمارستان از کادر درمانی تجلیل کردند.

در این بازدید دکتر حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) در حاشیه این مراسم، توضیحاتی در خصوص فرایندهای درمانی بیماران مبتلا به کرونا ارائه و به گوشه ای از عملکرد بیمارستان در مواجهه با شرایط بحرانی کرونا اشاره کرد.
درپایان لوح یادبودی مزین به نام هنرمندان برای قدردانی به امضاء هنرمندان حاضر رسید وبه دفتر ریاست تقدیم شد.در ضمن خط نوشته ای به قلم استاد نیک نام تقدیم کادر درمان و ریاست بیمارستان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067021

وب گردی

وب گردی