توزیع ۲۰۰ بسته غذایی توسط دانشجویان آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: دانشجو معلمان بسیجی استان هم‌زمان با آغاز ماه رمضان ۲۰۰ بسته غذایی میان مردم نیازمند توزیع کردند.

علی قناتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از توزیع ۲۰۰ بسته غذای میان مردم نیازمند استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه و پایگاه بسیج شهدای گمنام با هدف کمک به مردم در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی کرده است.
وی با بیان اینکه سازندگان فرهنگ نسل آینده جامعه بار دیگر گل کاشتند، گفت: دانشجو معلمان بسیجی بار دیگر حرکتی جهادی، گامی دیگر به مساعدت مهدی قائم(عج) در راه خدا برداشتند و در حرکتی مومنانه و جهادی دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک به مستضعفان جامعه و مقابله و رفع و رجوع وضعیت سخت معیشتی ملت صبور ایران لبیک گفتند.
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اضافه کرد: دانشجو معلمان ۲۰۰ بسته غذایی شامل ۵ کیلو گرم گوشت، مرغ، یک بطری آبلیمو، یک بطری روغن، ۵ کیلو قند، یک بسته چای، یک بسته سویا، یک بسته ماکارانی، یک عدد رب، یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، یک عدد تن ماهی و یک بسته خامه صبحانه تهیه و توزیع کردند.
قناتی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور باعث آسیب جدی به کارگران روز مزد شده است، گفت: با بازگشت شرایط عادی و ریشه کنی ویروس کرونا امید است که وضعیت اقتصادی و معیشتی قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه نیز بهبود یافته و دیگر نیازی به توزیع بسته‌های حمایتی نباشد.
این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان و استادان دانشگاه فرهنگیان ثابت کردند علاوه بر موفقیت در حوزه تعلیم و تربیت، زمان وقوع پیشامدهای ناگوار در کنار اقشار ضعیف جامعه نیز قرار دارند.
انتهای پیام/
کد خبر: 1067063

وب گردی

وب گردی