توزیع 2 تن برنج و کارت اعتباری میان 200 خانواده نیازمند بروجردی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پویش مومنانه، واحد بروجرد در این زمینه نیز وارد عمل شده است؛ تا بدین لحظه با همکاری کارکنان واحد توانسته‌ایم نزدیک به 2 تن برنج و تعدادی کارت هدیه 100 هزارتومانی  را برای 200 خانوار نیازمند تهیه کنیم.

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی این واحد در ایام تعطیل و مقابله با کرونا گفت: بر اساس دستورات دکتر طهرانچی، آموزش مجازی از همان روزهای آغازین شیوع کرونا شروع شد و خوشبختانه روند برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضور دانشجویان در این کلاس‌ها، بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

وی افزود: بیش از 80 درصد کلاس‌ها تا این لحظه، به صورت آنلاین برگزار شده است که براساس نظرسنجی‌ که انجام داده‌ایم، حدود 87 درصد از دانشجویان و استادان از روند برگزاری‌کلاس‌های مجازی ابراز رضایت مندی کرده‌اند. همچنین 6 کلاس را برای استادانی که به امکانات سخت افزاری یا نرم افزاری برای آموزش آنلاین دسترسی ندارند را آماده کرده‌ایم تا از فضای این کلاس‌ها برای برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده کنند.

جاوید ادامه داد: علاوه بر مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) که در خارج از شهر قرار دارد، 8 کلاس دیگر را در دانشگاه برای دانشجویان روستا نشین که به امکانات زیرساختی دسترسی ندارند تجهیز کرده‌ایم تا از روند برگزاری‌کلاس‌های‌آنلاین بهره‌مند شوند. در این کلاس‌ها تمامی تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای دانشجویان فراهم شده و به صورت روزانه ضد عفونی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: خوشبختانه طی هفته گذشته، روند برگزاری کلاس ها بسیار خوب بوده و مشکلات زیرساختی و قطعی سیستم به ندرت رخ داده است؛ به همین دلیل باید از مسئولان واحد الکترونیک به دلیل بهبود شرایط آموزشی کلاس‌های آنلاین، تشکر ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌ کلینیک دندانپزشکی و بیماری های خاص واحد بروجرد گفت: کلینیک دندانپزشکی واحد بروجرد بر اساس دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده و در این مدت هیچ گونه فعالیتی نداشته است؛ اما کلینیک بیماری خاص در حال حاضر به بیماران دیالیزی و مبتلا به تالاسمی خدمات درمانی ارائه می دهد و تمامی تمهیدات برای خدمت رسانی هرچه بهتر به این بیماران اندیشیده شده است.

جاوید اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از دانشجویان پرستاری و مامایی واحد بروجرد به دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برای فعالیت داوطلبانه در بیمارستان‌های ویژه کرونا معرفی شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد درباره فعالیت های فرهنگی این واحد در ماه مبارک رمضان بیان کرد: براساس فراخوانی که داده‌ایم، تا 6 اردیبهشت ماه تمامی کارکنان، استادان و اعضای هیئت علمی فرصت دارند در طرح تفسیر سوره های قرآن ثبت نام کنند. همچنین قرار است کانالی در شبکه‌های مجازی برای پاسخگویی به سوالات شرعی دانشجویان و کارکنان راه‌اندازی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پویش مومنانه، واحد بروجرد در این زمینه نیز وارد عمل شده است؛ تا بدین لحظه با همکاری کارکنان واحد توانسته‌ایم نزدیک به 2 تن برنج و تعدادی کارت هدیه 100 هزارتومانی را برای 200 خانوار نیازمند تهیه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067067

وب گردی

وب گردی