توزیع  ۱۵۰۰ سبد کالا با نام شهدا توسط گروه‌های جهادی شهید محلاتی

مسئول گروه‌های جهادی شهید محلاتی گفت:‌ گروه‌های جهادی شهید محلاتی با هدف کمک مومنانه، 1500سبد کالا با نام شهدا را برای استفاده خانواده‌های نیازمندی که به خاطر ویروس کرونا خانه‌نشین شده‌اند آماده و توزیع کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیرحسین طاولی گفت:‌ آماده سازی یکهزار و ۵۰۰ سبد کالا در قالب کمک مومنانه به نیت شهدای هر محله شامل اقلام اساسی همچون برنح، رب، روغن، ماکارانی، خرما، عدس و لوبیا به ارزش حدودی هر بسته پنج یلیون ریال توسط گروههای جهادی شهید محلاتی سپاه تهران بزرگ و نواحی مقاومت بسیج انجام گرفت.

وی افزود: در این میان ناحیه امیرالمومنین علی(ع)سپاه تهران تمامی یکهزار و ۵۰۰ ‌ سبد کالا را که خانواده های محترم و نیازمند توسط ائمه و معتمدین محل شناسایی شده بودند با حفظ کرامت و حرمت این خانواده ها در اختیار آنها قرار داد.

مسئول پایگاههای جهادی شهید محلاتی ادامه داد:‌ این اقدام مومنانه در کنار اقدامات قبلی از جمله توزیع ماسک، لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده میان شهروندان و همچنین تست و غربالگری سلامت شهروندان در محلات توسط گروههای جهادی در سطح تهران بزرگ و محله محور صورت گرفت و آماده سازی و توزیع بسته های کمک مومنانه از روز گذشته ‌شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با تعداد وتنوع بیشتری ادامه دارد.

زنده نگهداشتن یاد شهدا


طاولی گفت:‌ هدف از این کار زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هر محله و کمک به خانواده های نیازمندی که از بیماری منحوس کرونا آسیب دیده اند و همچنین کمک به معیشت خانواده های نیازمند به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان است.

به گفته وی،‌ در مراسمی که در شهرک شهید محلاتی انجام شد سردار پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مورد اقدام خیرخواهانه سپاه و توزیع ۱۵۰ هزار بسته حمایتی میان نیازمندان شهر تهران گفت که کمک های مؤمنانه بصورت همدلی و توسط تمام مردم در حال انجام و متعلق به هیچ شخص، گروه و سازمانی نیست این کار برمی گردد به همه مردم و کسانی که در اردوگاه رهبری تعریف می‌شوند.

کمک های مومنانه در کنار تولید ماسک

احسان روزبهانی مسئول روابط عمومی ناحیه حضرت امیر المومنین علی(ع) نیز گفت:‌ در رزمایش آماده سازی یکهزار و ۵۰۰ سبد کالا و کمک های مومنانه که به همت خیرین و گروه های جهادی آماده و بسته بندی شد، فرماندهان نواحی مقاومت از جمله سرهنگ احسان خسروی فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین علی(ع) حضور داشته و پس از اجرای مراسم، گروه های جهادی اقدام به توزیع سبد های کالا بین نیازمندان کردند.

وی افزود:‌ گروههای جهادی شهرک شهید محلاتی شامل گروه های جهادی شهید اصغر پاشاپور، انصار الرسول، ‌سیده زهراحسینی، ‌هاجران، ‌شهید جلال ملک محمدی، شهید حسین قلی پور، سیدالشهدا(ع) و شهید جنگروی هستند که خدمات ارزنده ای طی مدت شیوع ویروی منحوس کرونا به شهروندان ارائه کرده اند.

روزبهانی گفت :‌ پیشتر بسیجیان ناحیه امیرالمومنین علی(ع) در جهت کمک به مردم مثل همیشه حضور پررنگ و موثری در صحنه داشته اند و با استعانت از خدای متعال و با زنده نگهداشتن یاد شهدا و روحیه جهادی خود اقدام به برپایی کارگاه های متعدد در جهت تولید ماسک، گان و بسته های غذایی جهت توزیع رایگان در بین عموم مردم و بیمارستان ها کردند که در این راستا بیش از ۳۰ هزار ماسک و گان و بسته های حمایتی تولید و در اختیار مردم عزیزمان قرار گرفته است. این کارگاه ها در شیفت های مختلف و با تمام ظرفیت مشغول به کار هستند و مثل همیشه بسیج در کنار مردم با بصیرت کشور مشغول به خدمت است که امیدواریم که این کار جهادی و معنوی مورد قبول درگاه حق تعالی واقع شود.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1067074

وب گردی

وب گردی