شاخص‌های تاثیرگذار فرهنگی در فضای مجازی تدوین خواهد شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، شاخص‌های تاثیرگذاری فرهنگی در فضای مجازی را تدوین می‌کند.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه و تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، روی استفاده از ظرفیت فضای مجازی بحث‌های مفصلی صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به تعطیلی دانشگاه و عدم حضور فیزیکی دانشجویان، نقطه نظرات خوبی از سوی مسئولان فرهنگی در راستای استفاده از فضای مجازی برای تداوم فعالیت‌های فرهنگی مطرح شد. قرار بر این شد که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، شاخص‌های تاثیرگذاری فرهنگی در فضای مجازی را تدوین کند که در جلسات بعدی شورا درباره آن گفت و گو و جمع بندی شود.

کلانتری ادامه داد: شاخص‌های تاثیرگذاری فرهنگی در فضای مجازی که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی تدوین شده، در تمامی دستگاه‌های فرهنگی مانند تشکل‌های دانشجویی، بسیج، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و... که در دانشگاه فعالیت دارند، به عنوان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

وی درباره دستور کار فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان گفت: قرار بر این شد که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان، مجموعه برنامه‌ای را با پشتیبانی سایر دستگاه های فرهنگی دانشگاه، متناسب با فضای مجازی تدارک ببیند. دعا، قرائت قرآن، تفسیر قرآن، درس اخلاق، تبیین احکام شرعی و... از جمله مواردی است که از سوی نهاد نمایندگی رهبری در فضای مجازی انجام خواهد شد. همچنین دستور العملی را به کلیه واحدها ابلاغ کرده ایم که هر استان به تناسب شرایط منطقه ای خود برای ماه رمضان برنامه ریزی داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای فرهنگی دانشگاه آزاد، گزارشی از فعالیت های انجام شده طی 40 روز گذشته در حوزه کرونا ارائه شد و شاخص‌های فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067134

وب گردی

وب گردی