روزشمار هفته معلم اعلام شد/ ابلاغ برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم

ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با تأکید بر اجتناب از برگزاری مراسم حضوری، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در آستانه فرا رسیدن 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم و همچنین آغاز هفته معلم، ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و تأکید بر ضرورت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم را به استان‌ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه ضمن توصیه به استان‌ها به اجتناب از برگزاری هرگونه مراسم حضوری، اختیار تصمیم‌گیری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها و مراسم تجلیل از معلمان در هفته معلم را به ادارات کل استان‌ها تفویض کرده است.

تدوین و ارسال دستورالعمل برگزاری مراسم متناسب با شرایط موجود به نواحی، مناطق و شهرستان، برگزاری مراسم نمادین تقدیر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و سایر مسؤولان استانی، ارسال پیام تبریک از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به ویژه شاد، ارائه برنامه‌های مرتبط با این هفته از طریق صداوسیما، تجلیل از معلمان فعال در فضای مجازی، دلجویی از مصیبت زدگان کرونایی و... از جمله برنامه‌های پیشنهادی به استان‌ها دراین بخشنامه است.

روزشمار هفته معلم به این شرح است:

انتهای پیام/

کد خبر: 1067201

وب گردی

وب گردی