وزارت بهداشت آمار متوفیان تهرانی به دلیل کرونا را به شورا اعلام کرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: وزارت بهداشت آمار مبتلایان و متوفیان ناشی از کرونا در پایتخت را به شورا اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار تهران که صبح امروز برگزار شد،گفت: موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده، اهدای دستگاه زباله سوز از طرف کشور چین به ایران و نامه وزارت ارشاد به شورای شهر بود.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در مورد احتمال ایجاد موج دوم شیوع ویروس کرونا هشدار داده است این مساله که شهرداری و مدیریت شهری چگونه با با موج دوم مقابله کنند نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در این جلسه لایحه دو فوریتی شهردار تهران در مورد ارائه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی شیوع کرونا مورد بحث قرار گرفت که امروز این مساله در صحن شورا مطرح می شود همچنین سوالاتی را اعضای شورای شهر مطرح کردند که حناچی آنها را پاسخ داد.
هاشمی گفت: در مورد پروژه‌های عمرانی، درآمد شهر، کمیسیون ماده ۱۰۰ و پروژه های بلاتکلیف در پایتخت مباحثی مطرح شد که تصمیمات خوبی در این زمینه گرفتیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام دستگاه زباله سوز اهدای اصلی ووهان به شوخی گفت: فکر کنم این دستگاه از دریای هند رد نشده و نزدیک دماغه هند است.

هاشمی افزود: باید توجه کرد که این دستگاه برای امحاء زباله بیمارستانی است به طوری که هر ساعت می‌تواند ۸۰۰ کیلوگرم زباله بیمارستانی را امحا کند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه جزئیات نامه وزیر ارشاد به شورای شهرچه بوده است، گفت: فضا را تحریک و فتنه انگیزی نکنید از کجا می‌دانید که وزارت بهداشت آمار را به ما ارائه نکرده آمار ارائه شده ولی آن را علنی اعلام نکرده‌اند.

وی به خنده گفت: می‌دانید که قدرت ما در بهشت زهرا زیاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067242

وب گردی

وب گردی