جزئیات شهریه سرویس مدارس در ایام تعطیل اعلام شد

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر از مبلغ واریزشده برای رانندگان سرویس کسر خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، برنامه صبح و گفت‌وگو با موضوع شهریه سرویس مدارس در ایام کرونایی و در ارتباط تلفنی با نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از آنتن رادیو گفت‌وگو پخش شد.

عباسپور در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اظهار کرد: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتا دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلیه جزئیات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است گفت: طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استان‌ها پرداخت شده است گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به دلیل سوالات زیاد مردم بخشنامه‌ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکاران عمل شود بنابراین خارج از ضوابط موجود عمل نمی‌شود و حق و حقوق کسی ضایع نشده است.

عباسپور یادآور شد: در برخی استان‌ها مانند تهران اعلام شده که کل مبلغ سرویس مدارس باید پرداخت شود و در صورت عدم استفاده از سرویس و باز شدن مدارس در خرداد و تیر از این مبلغ کسر خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده بر مبنای همان قرارداد عمل می‌شود و به عبارتی هر وقت خانواده از سرویس استفاده کند باید شهریه آن را بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067367

وب گردی

وب گردی