اجرای طرح غربالگری حضوری در بیمارستان سینا دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به تشریح اقدامات این دانشگاه در برابر ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: تهیه بنر و پوستر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و نصب در درب ورودی و ساختمان ها، تعطیلی کلاسهای حضوری و به حداقل رساندن حضور کارکنان و شیفت بندی طبق بخشنامه سازمان به نحوی که فعالیت های روزانه انجام شود، از جمله برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با کرونا است.

وی اظهار داشت: استفاده از توانمندی های کارکنان به صورت دورکاری ، ضد عفونی کردن تمامی سطوح و حوزه ها در چندین مرحله، اطلاع رسانی مداوم در سایت و کانالهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مورد راهکارهای مقابله با کرونا و درج اطلاعیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل کمیته برگزاری کلاس های مجازی و راه اندازی این سیستم آموزشی و فعال سازی آن به طور مستمر را از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

گلمحمدی در خصوص برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روزانه حدود 650 کلاس مجازی در دانشگاه برگزار می شود و در هفته اول بعد از تعطیلات حدود 4000 کلاس تشکیل شده است.

وی جایگاه دانشگاه در نشر مقالات و اطلاع رسانی جمعی را نیز بسیار مهم برشمرد و افزود: تهیه چندین مقاله و اطلاع رسانی در سایت ها و کانال ها و خبرگزاری های مختلف در مورد ویروس کرونا و راهکار های مقابله با آن از دیگر برنامه های مهم دانشگاه با همکاری اعضای هیأت علمی بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: تولید 10 هزار ماسک یکبار مصرف و توزیع رایگان آن در مناطق محروم، تولید هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده و توزیع رایگان در مناطق محروم کرمانشاه، شرکت فعال در ضد عفونی و میکروب زدایی مناطق شهری کرمانشاه و ... از فعالیت های بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه است.

وی افزود: در اختیار قرار دادن بیمارستان سینای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح غربالگری حضوری، اطلاع رسانی اطلاعیه های معاون علوم پزشکی واحد در کانالهای مختلف ، سایت دانشگاه و خبرگزاری ها و ارائه مطالب و موضوعات علمی مرتبط مقابله با کرونا نیز از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

گلمحمدی اظهار داشت: معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی با ارسال نامه مراتب قدر دانی خود را از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه اعلام کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067385

وب گردی

وب گردی