فراخوان رویداد «نوپاهای فناوری‌های همگرا» اعلام شد

رویداد «نوپاهای فناوری‌های همگرا» در راستای توسعه محصول و بازار برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی بستری برای تجاری سازی ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این حوزه در قالب برنامه‌ای با عنوان «نوپاهای فناوری‌های همگرا» هم کرده است. تا به حال سه دوره از آن با موفقیت برگزار شده است و کسب و کارهای نوپا موفق به توسعه محصول خود شدند.

در سال جاری، چهارمین و پنجمین دوره از برنامه «نوپاهای فناوری‌های همگرا» برگزار می‌شود. البته فراخوان برای شرکت در چهارمین دوره آن سال گذشته منتشر شد و فراخوان پنجمین دوره نیز سال جاری برگزار می‌شود. استارت آپهای این حوزه با شرکت در دوره‌های آموزشی فراخوان در مسیر توسعه محصول خود قرار می‌گیرند و می‌توانند بازار خود را توسعه دهند.

همچنین کمک به ارتقای فنی محصول و تسهیل دریافت مجوزها و استانداردها یکی دیگر از مزیت‌های حضور در این برنامه است. مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی سال ۹۷ با انتشار نخستین فراخوان این برنامه را آغاز کرد. ۹ گروه از دوره نخست موفق به راه‌اندازی کسب‌وکار نوپای خود شده‌اند. همچنین ۸ گروه نیز پس از دریافت آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم در دوره دوم به دنبال جذب سرمایه و تشکیل کسب‌وکار خود هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067401

وب گردی

وب گردی