ترابی: چرا اول فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم از مهندسی نتایج حرف نمی‌زدند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطرح کردن بحث مهندسی نتایج ناجوانمردانه است و چرا در ابتدای فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم این حرف‌ها را نمی‌زدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، مهدی ترابی در خصوص شرایط فعلی مسابقات لیگ برتر و تعطیلی دوماهه این بازی‌ها گفت: فعلا که چاره‌ای وجود ندارد و این وضعیت در اکثر لیگ‌های دنیا دیده می‌شود. ما هم در این مدت در قرنطینه بودیم و تمرینات را در خانه انجام دادیم تا حداقل از لحاظ بدنی کمتر افت کنیم. متاسفانه این تعطیلی به ضرر تیم ما تمام شد چون روند خوبی داشتیم و می‌توانستیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. امیدوارم دوباره همه چیز به شرایط طبیعی برگردد.

وی در خصوص اینکه اکثر تیم‌ها معتقدند که اگر لیگ نیمه‌کاره بماند، نباید تکلیف تیم قهرمان مشخص شود عنوان کرد: ظاهرا برنامه فیفا و AFC این است که بازی‌ها ادامه پیدا کند. تیم ما لایق قهرمانی است و برای رسیدن به این عنوان خیلی زحمت کشیده‌ایم، شرایط جدول هم همه چیز را نشان می‌دهد و اگر این اختلاف امتیاز را نادیده بگیرند و بدون تعیین تیم قهرمان لیگ را تمام کنند، این کار درست نیست. البته منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا قهرمان شویم.

ترابی در ارتباط با بحث مهندسی نتایج پرسپولیس که توسط برخی از رقیبان این تیم مطرح شده است، تاکید کرد: ما در ابتدای فصل با تغییر سرمربی مواجه شدیم و نتایج خوبی هم نگرفتیم، چرا آنهایی که این بحث را مطرح کردند، آن زمان هیچ حرفی نزدند. تیم ما با تلاش بازیکنان، کالدرون، یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای پرسپولیس نتایج خوبی گرفت و در نهایت به صدر جدول رسید. زمانی که خیلی از تیم‌ها به فکر تعطیلی لیگ بودند ما زحمت می‌کشیدیم و توانستیم در دو بازی آخر هم 6 امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیش‌بینی‌اش از حکم کمیته استیناف و اینکه چقدر احتمال می‌دهد دیدار سپاهان و پرسپولیس تکرار شود، تصریح کرد: بعید می‌دانم این بازی تکرار شود. همه‌ چیز در آن بازی مشخص بود و ما تا آخرین لحظه برای بازی صبر کردیم ولی سپاهان به زمین مسابقه نیامد. امیدوارم حکم کمیته استیناف منصفانه باشد.

ترابی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص اینکه گفته می‌شود با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شده است، گفت: من اطلاعی از این پیشنهادها ندارم و مدیر برنامه‌هایم این موضوع را پیگیری می‌کند. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و در پایان فصل با باشگاه صحبت خواهم کرد تا در نهایت یک تصمیم خوب بگیریم که نه من ضرر کنم نه باشگاه پرسپولیس.

وی در پاسخ به این پرسش که «دوست دارد در کدام لیگ اروپایی بازی کند؟» خاطرنشان کرد: من دوست دارم یک روز بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کنم. فعلا که در خدمت پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است که با این تیم قهرمان لیگ شوم. الان هم صحبت در مورد آینده درست نیست.

کد خبر: 1067414

وب گردی

وب گردی