قرنطینه معتادان متجاهر تهران به سپاه محول می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: بر اساس پیشنهاد کمیته ماده ۱۶ جمع آوری معتادان متجاهر یکی از نقاهتگاه‌های سپاه به قرنطینه معتادان اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امین شاهرخی گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر که با شیوع ویروس کرونا توسط ستاد مقابله با این ویروس موقت تعطیل شده بود و از سوی دیگر مدت ترک اعتیاد اجباری معتادان به پایان رسیده بود، شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بودیم.

وی افزود: حضور معتادان در سطح شهر نارضایتی‌های شهروندان را به همراه داشت ضمن اینکه چهره نامناسبی از شهر و نگرانی از گسترش شیوع ویروس کرونا را درپی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به پیشنهاد کمیته ماده ۱۶ جمع آوری معتادان متجاهر گفت: این کمیته پیشنهاد داده است تا معتادان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شوند و در ۲ مرحله قرنطینه شوند.

وی ادامه داد: قرنطینه شماره یک به معتادانی اختصاص دارد که تست اعتیاد آن‌ها مثبت و تست کرونای آن‌ها منفی باشد که این معتادان در فشافویه قرنطینه خواهند شد.

شاهرخی گفت: قرنطینه شماره ۲ برای معتادانی است که هم تست اعتیاد و کرونای آن‌ها مثبت شده باشد از این رو در یکی از نقاهتگاه‌های سپاه به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

وی تاکید کرد: این پیشنهاد هنوز مصوب نشده و در حال بررسی است تا دستورالعمل‌های آن ابلاغ و اجرایی شود.

شاهرخی همچنین از آمادگی بهزیستی استان تهران برای بازپروری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در هر صورت تابع تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067420

وب گردی

وب گردی