دومین جشنواره فرهنگی"رمضان در قاب تصویر" آغاز شد

دومین جشنواره عکاسی با عنوان "رمضان در قاب تصویر" با مشارکت مرکز آموزش های هنری سینمایی دارالفنون و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 تهران با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره رمضان در قاب تصویر با مشارکت مرکز آموزش های هنری سینمایی دارالفنون، مسجدالنبی امیرآباد شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در قالب رشته های عکس، گرافیک، فیلم کوتاه، نماهنگ و انیمیشن به صورت مجازی برگزار می شود.

رشیدی افزود: با توجه به این که در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشنواره به صورت حضوری میسر نیست؛ تصمیم گرفتیم در دومین سال، جشنواره عکاسی "رمضان در قاب تصویر" را با رویکرد عبادت ونیایش، سفره های آسمانی، مسجد پایگاه مهرورزی، مراسم معنوی وشب های احیاء، نمازعیدسعیدفطر و... به صورت مجازی برگزار کنیم.

او گفت: در دومین جشنواره "رمضان در قاب تصویر" که با نام "هر خانه یک مسجد" نامگذاری شده است؛ شهروندان می‌توانند در هر کدام از رشته های عکاسی، گرافیک، فیلم کوتاه، نماهنگ و انیمیشن شرکت کنند و حال و هوای ماه مبارک رمضان در خانه و خانواده خود را با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند.

رشیدی در ادامه روایت تصویری نیایش وآئین های ماه مبارک رمضان، نمایش وحدت ومعنویت در مسجد، مستندسازی سبک زندگی ایرانی واسلامی، تقویت نگاه هنرمندان نسبت به مسجد، دعوت به دوباره دیدن مسجد از نگاه دوربین را از مهم ترین اهداف این جشنواره برشمرد.

کلیه مراحل دریافت آثار، داوری، نمایش آثار و اهداء جوایز در این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد وعلاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی جشنواره به نشانی www.masjedanabi.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های 0216657300 و02166572000 تماس بگیرند.

همچنین ارسال آثار از طریق شماره 09129366518 در شبکه های مجازی و پست الکترونیک darolfununfestival@gmail.com امکان پذیر خواهد بود. آخرین مهلت ارسال آثار 20 خردادماه 1399 است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067424

وب گردی

وب گردی