تقدیر شهردار منطقه ۱۳ از کادر درمانی بیمارستان بوعلی

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، شهردار و مسولان شهرداری منطقه ۱۳ با حضور در بیمارستان بوعلی از زحمات کادر درمانی بویژه در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز همزمان با فرارسیدن هفته سلامت و با حضور سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، رحمانی زاده، شهردار منطقه 13 تهران به همراه هیات همراه با حضور در بیمارستان بوعلی با اهدای لوح و هدیه از زحمات دلسوزانه کادر درمانی تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم امیرسعید کریمی، سرپرست بیمارستان بوعلی ضمن خوشامدگویی به میهمانان خلاصه ای از وضعیت بیمارستان در ابتدای شیوع کرونا تا کنون ارائه داد و گفت: در این مدت با توجه به مشکلات پیش بینی نشده ای که وجود داشت، توانستیم با همدلی و حمایت مسولان دانشگاه و همچنین شهرداری منطقه نسبت به کنترل و درمان بیماران اقدامات شایسته ای لازم را انجام دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 13 نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل بیمارستان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت رسانی به هموطنان بودند از اقدامات شهرداری نظیر گندزدایی و ضدعفونی بیمارستان، رعایت فاصله اجتماعی و ... توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این مراسم از پرسنل بیمارستان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد. همچنین مدیریت پرسنل بیمارستان بوعلی نیز از زحمات شهردار و مسولان شهرداری در ارائه خدمات و حمایت تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1067432

وب گردی

وب گردی