دانشگاه استاد فرشچیان از مهرماه دانشجوی کارشناسی جذب می‌کند/ برگزاری همایش «کرونا_هنر» با همکاری فرهنگستان هنر

معاون امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان گفت: فرهنگستان هنر قرار است با همکاری دانشگاه استاد فرشچیان، همایش «کرونا_هنر» برگزار کند.

میثم یزدی معاون امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت های آموزشی این دانشگاه در سال جاری و روزهای تعطیلی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه استاد فرشچیان باتوجه به این که هنوز دانشجویی در آن مشغول به تحصیل نیست، فرآیند آموزش مجازی و غیر حضوری را دنبال نمی‌کند و بیشتر به دنبال جذب دانشجو در سال تحصیلی آینده است.

وی افزود: دانشگاه استاد فرشچیان از مهرماه سال جاری جذب دانشجو را خواهد داشت و دفترچه انتخاب رشته آن در مقطع کارشناسی، مردادماه منتشر خواهد شد. دانشجویان می‌توانند در مقطع کارشناسی، پس از انجام مصاحبه و آزمون عملی در دانشگاه به تحصیل بپردازند.

یزدی ادامه داد: رشته نقاشی با رویکرد نقاشی ایرانی و طراحی فرش، اصلی ترین رشته‌هایی است که دانشگاه استاد فرشچیان در سال تحصیلی جاری در آن دانشجو می‎‌پذیرد؛ البته تاسیس رشته‌های جدید مانند معماری، مرمت و صنایع دستی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد.

معاون امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان درباره همکاری‌های این دانشگاه با بخش‌های برون دانشگاهی تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه استاد فرشچیان ارتباطات خوبی با بخش های مختلف از جمله فرهنگستان هنر دارد؛ به طوری که این فرهنگستان قرار است با همکاری دانشگاه استاد فرشچیان، همایش «کرونا_هنر» را برگزار کند.

وی درباره جزئیات برگزاری همایش «کرونا_هنر» خاطرنشان کرد: این همایش با رویکرد جمع آوری نگاه‌های مختلف از جمله زیبایی شناسی، آفرینش هنری، سیاست گذاری هنر در دوران کرونا، اقتصاد هنر در دوران کرونا و... در تاریخ 29 و 30 مهرماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان هنر به نشانی http://www.honar.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067468

وب گردی

وب گردی