طرح ولایت با حفظ موازین بهداشتی حضوری برگزار می‌شود

سازمان بسیج دانشجویی تلاش دارد بیست‌و پنجمین دوره طرح ولایت را با تعداد دانشجویان کمتر و حفظ رعایت نکات بهداشتی فردی و جمعی حتما حضوری برگزار کند.

محمدحسین منظور الاجداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نحوه برگزاری طرح ولایت تابستان 99 اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی تلاش دارد بیست‌و پنجمین دوره طرح ولایت را با تعداد دانشجویان کمتر و حفظ رعایت نکات بهداشتی فردی و جمعی حتما حضوری برگزار کند.

وی ادامه داد: بیست‌و پنجمین دوره طرح ولایت در اواخر مردادماه در آبعلی برگزار خواهد شد. البته تلاش شده بیشتر مراحل آن به صورت مجازی و غیر حضوری باشد؛ اما با توجه دعای عرفه، عیدقربان و عید سعید غدیر و تلاقی با ایام عزاداری محرم در مردادماه چند روزی دانشجویان دوره حضور داشته باشند.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سیر مطالعاتی طرح ولایت بیان کرد: دانشجویان در این دوره کتب درآمدی بر معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی، خداشناسی فلسفی، انسان، راه و راهنماشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست را مطالعه می‌کنند.

وی درباره سایر دوره‌های آموزشی و خودسازی بسیج دانشجویی یادآور شد: سازمان بسیج دانشجویی برای نحوه برگزاری دوره‌های مختلف آخر اردیبهشت‌ماه تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. همچنین دوره خط امام نیز به صورت استانی برگزار می‌شود و زمان و نحوه آن بر عهده هر استان قرار داده شده است.

منظور الاجداد اضافه کرد: کلیات دوره‌های تعلیمی سازمان بسیج دانشجویی تحت تاثیر و شعاع ویروس کرونا قرار دارد و جزئیات آن با کیفیت لازم در حال پیگیری است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی بیان کرد: بسیج دانشجویی با توجه به ویروس کرونا و فاصله گذاری هوشمند برای پیگیری مباحث آموزشی و برگزاری مراحلی از دوره‌های تابستانه خود تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی مناسب از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به نحو بهتری استفاده کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی دوره‌های معرفتی متمرکزی از جمله طرح ولایت، اسلام ناب و خط امام را هر ساله برگزار می‌کند و امسال نیز امیدواریم کرونا مانع از برگزاری با کیفیت علمی مناسب این دوره‌ها نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067493

وب گردی

وب گردی