۱۰ هزار داوطلب کنکور ارشد حوزه امتحانی خود را تغییر دادند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با اتمام فرصت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بیش از ۱۰ هزار داوطلب حوزه امتحانی خود را تغییر دادند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فاطمه زرین آمیزی با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد گفت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شده بود که این فرصت چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان رسید.

وی افزود: در این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۷ داوطلب نیز به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور صورت می‌گیرد.

زرین آمیزی یادآور شد: در مجموع ثبت نام جدید و ثبت نام دو مرحله قبلی تعداد ۶۵۹ هزار و ۱۹۳ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور ثبت نام کردند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1067646

وب گردی

وب گردی