ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ آغاز می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تاریخ ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. برهمین اساس، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌توانند برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت تا ‌سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت‌نام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067649

وب گردی

وب گردی