آخرین وضعیت توزیع لیموترش و زنجبیل در شرایط کرونا

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به تشریح آخرین وضعیت توزیع لیموترش و زنجبیل در شرایط کرونا پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت توزیع زنجبیل در میادین میوه و تره بار و وضعیت قیمتی آن با توجه به احتکار صورت گرفته درباره این محصول در شرایط کرونا گفت: موضوع احتکار احتمالی کالا‌ها و پیگیری و مقابله با آن از جمله وظایف و اختیارات سازمان مدیریت میادین نیست. از این رو، هر گونه پرسشی در این خصوص باید از مسئولان مربوطه پرسیده شود، اما اگر هر زمانی دستگاه‌های مسئول کالای خاصی را برای توزیع در اختیار این سازمان قرار دهند و یا از ما یاری بخواهند، با تمام ظرفیت و امکانات خود در کنار آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین، چنانکه بار‌ها گفته‌ایم، زنجبیل از جمله محصولات پرمصرف نیست که در سبد خرید شهروندان جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، هر چند در یکی دو ماه گذشته تقاضای این محصول با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزایش یافته و در حال حاضر این محصول به قیمت هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

راد درباره وضعیت فراوانی و توزیع لیموترش در میادین میوه وتره بار و آخرین قیمت این کالا در میادین میوه تره‌ بار نیز گفت: خوشبختانه با ورود قاطع دستگاه قضا در چند روز اخیر، نسبت به عرضه لیموتُرش‌های احتکار شده با نرخ مصوب و به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان گفت: ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای ورود همه جانبه به این موضوع، سازمان مدیریت میادین، میدان‌های میوه و تره بار را به منظور عرضه این محصول با حداقل سود برای بهره برداران، اختصاص داده تا این محصول پرتقاضا را در این روز‌ها به صورت مستقیم به دست شهروندان برساند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1067659

وب گردی

وب گردی