بررسی تفحص از خودروسازان و آخرین وضعیت بورس در دستورکار مجلس

بررسی گزارش اولیه هیأت تفحص از صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و واگذاری بنگاه‌های اقتصادی و آخرین وضعیت بازار بورس در کمیسیون اقتصادی بخشی از دستور کارهای کمیسیون‌های مجلس در هفته آینده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دستورکار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی (شنبه 13 اردیبهشت لغایت سه‌شنبه 16 اردیبهشت) اعلام شد.

بر همین اساس، یکشنبه و دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات، میزبان حاجی میرزایی، غلامی و ستاری وزرای آموزش‌ و پرورش، علوم و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خواهد بود تا درباره آموزش‌های مجازی و آزمون‌های پایان سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها و عملکرد آنها درباره نحوه مواجهه با شیوع ویروس کرونا به اظهارنظر بپردازند.

همچنین دژپسند وزیر اقتصاد به همراه رؤسای سازمان‌های بورس، اوراق بهادار و خصوصی‌سازی دوشنبه هفته آینده در کمیسیون اقتصادی حاضر شده و درباره واگذاری بنگاه‌های اقتصادی و بررسی آخرین وضعیت بازار بورس توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز دوشنبه درباره وضعیت داروهای بیماران مبتلا به کرونا و اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر بحث و بررسی خواهند کرد.

بنابر این گزارش، یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن قرار است گزارش اولیه هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو را بررسی کند.

لازم به ذکر است کمیسیون کشاورزی نیز 13 اردیبهشت قرار است نشست مشترکی با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن درباره بررسی مسائل و مشکلات صنایع پالایشگاهی غلات، فرآورده‌های کشاورزی و مواد غذایی و مشکلات صنعت دام و طیور داشته باشد، ضمن اینکه 15 اردیبهشت هم قرار است گزارش نهایی هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی درباره چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظرین تولیدات کشاورزی را بررسی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067679

وب گردی

وب گردی