آنری: گاهی باید هر ۲ دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید!

ستاره سابق آرسنال روزهای جالب و عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیری آنری ستاره سابق موناکو و سرمربی فعلی تیم مونترال ایمپکت از علایق و زندگی خودش در دوران قرنطینه خانگی سخن گفت.

او در این باره گفت: از خواب بیدار می‌شوم، کار، آشپزی، کمی استراحت و دوباره کار می‌کنم. گاهی اوقات بعضی از بازی‌هایی را که قبلا تماشا کرده‌ام را می‌بینم. بعضی مواقع استراحت می‌کنم و مجددا هنگامی که شب می‌شود، آشپزی می‌کنم. به نظر می‌رسد شما باید هر 2 دقیقه یک بار خانه را تمیز کنید. معمولا شما به عنوان فوتبالیست یا مربی در خانه نیستید و زیاد آشپزی نمی‌کنید. پس اکنون که در خانه هستید باید ظرف‌ها را بشویید و خانه را تمیز کنید. به غیر از این مسائل، سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم از خودم مراقبت و تناسب اندامم را حفظ کنم.

آنری ادامه داد:یک ماه و نیم وقت داشتیم آماده شویم و تاکتیک‌های تیم و چیزی که از گذشته در ذهن بازیکنان باقی مانده را تغییر دهیم. سرمربی قبلی از بازیکنان خواسته بود با شیوه‌ای که خودش دوست دارد، بازی کنند. باید ذهنیت آن‌ها را تغییر دهم. این پروسه کمی زمان‌بر است و طول می‌کشد. در این زمینه من همیشه به یورگن کلوپ اشاره می‌کنم. 3 سال و نیم وقت نیاز بود تا او بتواند کاری که الان در حال انجامش است را رقم بزند. توانسته‌ایم به جایی که خواستارش هستیم، برسیم. مراحل اولیه را طی کرده‌ایم. نباید بیش از حد هیجان زده شویم. بچه‌ها کار خود را آغاز کردند و آنچه ما خواستارش هستیم را درک کرده‌اند.

کد خبر: 1067717

وب گردی

وب گردی