پذیرش دانشجو در رشته‌های تخصصی هنر بدون کنکور

موسسه آموزش عالی هنر شیراز با مرکز آموزشی پرتو هنر تهران که از نظر آموزش، فضا، امکانات و وسایل تخصصی سینمایی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هنری تجارب ارزشمندی دارد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، موسسه آموزش عالی هنر شیراز جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و استفاده از هیئت علمی ساکن در تهران و تجهیزات پیشرفته سینمایی برای واحدهای عملی و نظری تخصصی رشته‌های کارگردانی تلویزیون، عکاسی، تلویزیون و هنرهای دیجیتال و ادبیات نمایشی با مرکز آموزشی پرتو هنر تهران که از نظر آموزش، فضا، امکانات و وسایل تخصصی سینمایی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هنری تجارب ارزشمندی دارد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به موجب این تفاهم‌نامه دانشجوهای رشته‌های نام‌برده که واحدهای تخصصی خود را در شیراز اخذ کرده‌اند، می‌توانند به صورت مهمان در کلاس‌های تخصصی، عملی و نظری مرکز آموزشی پرتو هنر تهران ثبت‌نام و در امتحانات پایان‌ترم شرکت کنند.

به موجب بند دیگر این تفاهم‌نامه دانشجویان و کلیه ثبت‌نام‌کنندگان کلاس‌های تخصصی سینمایی مرکز آموزشی پرتو هنر تهران در صورتی که برابر ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور در موسسه آموزش عالی هنر شیراز پذیرفته شوند، می‌توانند ادامه واحدهای هریک از رشته‌های فوق‌ را در موسسه آموزش عالی هنر شیراز بگذرانند و مدرک کارشناسی دریافت کنند.

تمام واحدهای نظری و عملی گذرانده شده در مرکز پرتو هنر تهران مورد تایید موسسه آموزش عالی هنر شیراز و محل تشکیل کلیه واحدها به جز واحدهای عمومی در مرکز پرتو هنر تهران خواهد بود.

داوطلبین و دانشجویان فعلی مرکز آموزشی پرتو هنر تهران می‌توانند برای اطلاع از رشته‌ها و ظرفیت پذیرش به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته را انجام دهند.

داوطلبین برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش می‌توانند به پایگاه اینترنتی موسسه آموزش عالی هنر شیراز به نشانی www.honarshiraz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067790

وب گردی

وب گردی