بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر ارتقا می‌یابد

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از ارتقای بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با اجرای طرح هدایت تحصیلی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده در خصوص اقدامات این اداره کل در سال گذشته گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ تعداد ۶۴۱ درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها با ۲۲۸ درخواست انتقال قطعی موافقت شد.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی با ۵۱ درخواست میهمانی دائم و ۲۱۳ درخواست دو ترم میهمانی به شرط معدل موافقت شد.

بنا بر اعلام مدیر کل شاهد و ایثارگر، این اداره کل در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸ تعداد ۶۴درخواست نقل و انتقال و میهمانی را مورد بررسی قرار داده و با ۲۹در خواست نقل و انتقال دایم، ۵ مورد میهمانی دائم و ۲۲ مورد میهمانی به شرط معدل موافقت کرده است.

تقی زاده گفت: همچنین این اداره کل در طول سال گذشته اقدامات مختلفی را برای پیگیری امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و هماهنگی با نهادها و دستگاههای مرتبط زیرمجموعه آموزش عالی و سایر دستگاهها انجام داده است.

وی افزود: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال ۹۹ اقدام به طراحی برنامه راهبردی کرده است که ارتقای بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با اجرای طرح هدایت تحصیلی، هدفمند کردن فعالیت اداره های شاهد و ایثارگر دانشگاهها، پیگیری پرداخت مطالبات دانشگاهها (شهریه دانشجویان) توسط بنیاد شهید، توسعه دولت الکترونیک در حوزه شاهد و ایثارگر و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان و کمک به ادامه تحصیل آنها از محورهای این برنامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067811

وب گردی

وب گردی