اهدای یک دستگاه الکتروشوک به بیمارستان امام رضا (ع) توسط دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود یک دستگاه الکتروشوک به بیمارستان امام رضا(ع) اهدا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سیرجان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با راه اندازی پویش نفس اقدام به جمع آوری مبالغ نقدی کردند و یک دستگاه الکتروشوک با یکی از بهترین برندهای موجود در بازار به ارزش 1300 میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان اهداء کردند.

علی یعقوبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در مراسم اهدای این دستگاه گفت: با توجه به ضرورت دستگاه الکتروشوک در احیاء بیماران حاد تنفسی و با کسب نظر همکاران بیمارستان امام رضا(ع) یک دستگاه الکتروشوک Zoll که یکی از برترین برندهای خارجی است به ارزش 1300 میلیون ریال توسط پویش نفس خریداری شد.

وی اظهار داشت: همراهان این پویش امید آن دارند با اهدای این دستگاه به بیمارستان، بهبودی بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا و دیگر سندرم های حاد تنفسی حاصل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با قدردانی از تلاش‌های دانش‌آموختگان پرستاری این واحد دانشگاهی در کنترل و درمان بیماری کرونا ویروس گفت: خط تولید ماسک در مرکز آموزش های عمومی مجتمع سماء راه اندازی شده و ماسک های تولیدی استرلیزه اهدا شدند.

وی همچنین افزود: با توجه به فعال بودن رشته شیمی و هیأت علمی توانمند و تجهیزات آزمایشگاهی شیمی قصد راه‌اندازی خط تولید الکل در واحد سیرجان را داریم که با اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی کار را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067827

وب گردی

وب گردی