ذوالنور: وظیفه دولت و مجلس ادای مطالبات به‌حق معلمان است

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: امروز وظیفه دولت و مجلس است که در جهت ارتقاع منزلت اجتماعی، ادای مطالبات بحق و حل مشکلات معیشتی معلمان نقش خود را ایفا نمایند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس با صدور پیامی روزمعلم را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بسم الله الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم

با گرامیداشت یاد و خاطره و سالروز شهادت اسوه علم و عمل و تقوی، علامه شهیر و معلم شهید آیه الله مطهری، روز و هفته معلم بر همه ی معلمان عزیز، ارجمند ، پرتلاش و دلسوز ، در تمامی عرصه های تعلیم و تربیت، که شمع وجود پربرکتشان در آتش سوزان عشق به تعالی و تکامل و هدایت انسانها ذوب می گردد، خجسته، فرخنده و مبارک باد.

معلمانی که امام باقرالعلوم علیه السلام در جایگاه و منزلت آنان از زبان رسول خدا صلی الله علیه وآله چنین فرمود: «إن معلم الخیر یستغفر له دواب الأرض و حیتان البحر و کل ذی روح فی الهواء و جمیع أهل السماء و الأرض و إن العالم و المتعلم فی الأجر سواء یأتیان یوم القیامة کفرسی رهان یزدحمان. تمام جنبندگان روى زمین و ماهیهاى دریاها و هر موجودی در هوا و همه اهل آسمان و زمین، براى کسى که آموزگار خوبیهاست درخواست آمرزش می‌کنند. پس همانا دانشمند و دانشجو در پاداش یکسان هستند، روز قیامت مانند دو اسب مسابقه که کنار یکدیگرند و به هم می خورند می آیند».

امروز وظیفه دولت و مجلس است که در جهت ارتقاع منزلت اجتماعی، ادای مطالبات بحق و حل مشکلات معیشتی این قشر فرهیخته نقش خود را ایفا نمایند. ان شاءالله

انتهای پیام/

کد خبر: 1067908

وب گردی

وب گردی