میلان به دنبال تمدید دوناروما / لیگ کره بدون کرونا / تمجید فابرگاس از نیمار

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پیشنهاد جدید آث میلان به دوناروما
مدتی است شایعات زیادی درباره جدایی دوناروما از میلان مطرح شده و بسیاری از منابع معتقدند او تابستان پیش رو از سن‌سیرو خواهد رفت. ولی بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه آث میلان به این سنگربان جوان خود پیشنهاد داده قراردادش را به مدتی کوتاه تمدید کند تا به این ترتیب از خروجش از باشگاه در فصل تابستان با شرایطی که به نظر میلان نامطلوب خواهد بود جلوگیری شود. دوناروما، سنگربان شماره 99 میلان از مدتی پیش به عنوان گزینه مد نظر چلسی مطرح بوده هر چند اخیرا منابع نزدیک به چلسی اعلام کردند این باشگاه ظاهرا قصد دارد همچنان از کپا آریسابالاگا به عنوان گلر اول استفاده کند. از جمله دیگر باشگاه‌های خواهان دوناروما باید به یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید اشاره کرد.میلان به این ترتیب به دوناروما پیشنهاد داده قرارداد فعلی‌اش را یک سال تمدید کند. به این ترتیب مدت اعتبار قراردادش از سال 2021 به سال 2022 تبدیل خواهد شد. گاتزتا و توتواسپورت مدعی هستند در پیشنهاد جدید میلان دستمزد دوناروما هم کمتر شده و از سالی 6 میلیون یورو به سالی 5 میلیون یورو کاهش یافته است.

مدافع تیم ملی انگلیس به شرطبندی متهم شد
طبق قوانین بازیکنانی که در حال حاضر در دنیای فوتبال فعالیت دارند حق هیچگونه شرکت در شرطبندی و مواردی از این دست را ندارند و در صورت محرز شدن تخلف، با جریمه مواجه خواهند شد. حالا اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است کارنامه کایرن تیریپیر را برسی کرده و در صورت روشن شدن تخلف او را محروم کند. کایرن تیریپیر در ماه ژوئن سال 2019 به دلیل شرکت در قمار جریمه شد و در همان ماه با قراردادی 20 میلیون پوندی تاتنهام را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد.کایرن تیریپیر در این رابطه گفت: من خودم داوطلبانه تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس را پذیرفته ام، اما تاکید می کنم که به عنوان یک بازیکن حرفه ای هرگز در شرطبندی شرکت نکرده ام.همین چندی قبل و در ماه مارچ اتفاقی مشابهی برای دنیل استوریچ، مهاجم سابق لیورپول رخ داد و بعد از محرز شدن تخلف این بازیکن، او به مدت شش هفته از فوتبال بازی کردن در سراسر دنیا نمحروم شده و همچنین مبلغ 75 هزار پوند نیز جریمه شد.

رسمی؛ توافق باشگاه های ایتالیایی برای ادامه سری آ
شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در ایتالیا کاهش یافته و به نظر می رسد از چند هفته دیگر رقابت ها در برخی کشورهای صاحب فوتبال مانند ایتالیا آغاز خواهد شد. ساعتی قبل اعلام شد علیرغم مخالفت برخی باشگاه ها، در نهایت تصمیم بر آن شده که رقابت های این فصل ادامه یابد.تیم هایی چون تورینو و برشا مخالف ادامه فصل بوده و مدعی شدند این تصمیم ممکن است عواقب تلخی را به همراه داشته باشد، اما کمیته برگزاری سری آ در جلسه مجمع اضطراری پس از تماس از طریق ویدئو کنفرانس با باشگاه ها اعلام کرد که خواسته ای متفق القول برای ادامه رقابت ها وجود دارد.البته برگزاری رقابت ها در شرایطی انجام خواهد شد که سلامت بازیکنان تضمین شود و در واقع اگر فدراسیون فوتبال ایتالیا پروتکلی برای ایجاد امنیت برای بازیکنان و مربیان طراحی نکرده و از این امر اطمینان پیدا نکند، دولت اجازه از سر گیری رقابت ها را نخواهد داد. در حقیقت باشگاه ها علاقمند به ادامه فصل هستند و دیگر ماجرا بین فدراسیون فوتبال ایتالیا و دولت پیگیری خواهد شد.

هنوز هازارد واقعی را در لالیگا ندیده اید
ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، بدشانسی های زیادی آورده و نتوانسته ارزش های واقعی خود را نشان دهد. او پیش از شروع فصل مصدوم شد و 5 هفته ابتدایی را از دست داد.سپس آذرماه در بازی با پی اس جی بود که مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند و در حالی که به نظر می رسید مصدومیت او بهبود پیدا کرده، در جریان بازی با لوانته از هفته 25 لالیگا از همان ناحیه قبلی مصدوم شد و این بار در هوستون آمریکا تن به جراحی داد. از بخت خوب او، لالیگا دو هفته بعد به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و مشخص نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.کپا آریسابالاگا گلر اسپانیایی چلسی که فصل گذشته با هازارد هم تیمی بود، در مصاحبه با مارکا با سوالی در مورد ستاره بلژیکی روبرو شد و پاسخ داد:« نمی دانم ادن را می توان هم تراز با مسی و رونالدو قرار داد یا خیر. آمار و ارقام مسی و رونالدو در سال های اخیر باورنکردنی است ولی هازارد هم یک بازیکن فوق العاده استثنایی محسوب می شود.هنوز در لالیگا هازارد واقعی را ندیده اید. متاسفانه مصدومیت ها برای او مانع بزرگی شدند. هرگز نمی توان اینگونه چیزها را کنترل کرد. سال گذشته در چلسی او یک بار هم مصدوم نشد. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و بتوانیم بازی های درخشانش را ببینیم.»

واکنش ارلینگ هالند به تمسخر بازیکنان پاری سن ژرمن
در آخرین روزهای برگزاری فوتبال پیش از شیوع ویروس کرونا، پاری سن زرمن در خانه و در حالیکه از حضور تماشاگرانش محروم بود، با دو گل دورتموند را مغلوب کرده و با جبران شکست دور رفت راهی مرحله بعدی شد.اما نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از گلزنی شادی دور رفت ارلینگ هالند را تکرار کرده و در پایان بازی دیگر بازیکنان نیز با نمایش شادی مخصوص ارلینگ هالند به نوعی او را مورد تمسخر قرار داذند. اما این ستاره جوان هالند شد هرگز از دست بازیکنان تیم فرانسوی ناراحت نشده و آنها ناخواسته حرمات مدیتیشن را در سراسر دنیا اشاعه داده اند. ارلینگ هالند در این رابطه گفت: "نه، نه، من واقعا از رفتار نیمار و دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن ناراحت نشدم. من تصور می کنم آنها به من کمک کردند تا اهمیت مدیتیشن را به مردم جهان نیز نشان دهم. اینگونه همه مردم دنیا متوجه شدند مدیتیشن اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل من از بازیکنان پاری سن ژرمن به خاطر کمکی که کردند تشکر می کنم."

تمجید عجیب سسک فابرگاس از نیمار
سسک فابرگاس، ستاره کهنه‌کار اسپانیایی در یک لایو اینستاگرامی درباره احتمال انتقال نیمار به بارسلونا صحبت کرده و با تمجید از کیفیت بازی نیمار گفت او در زمین مثل رونالدینییو است ولی البته در بیرون از زمین به یک بچه کوچک شبیه است.فابرگاس که سابقه همبازی بودن با نیمار در بارسا را دارد در ادامه صحبتهایش درباره نیمار گفت:" مسی، سوارز و بقیه بازیکنان بارسا می‌خواهند نیمار به بارسا برگردد چون او در هر لحظه ممکن است با دریبل‌هایش حریف را جا بگذارد و پاسی به شما بدهد که آن را گل کنید". فابرگاس در ادامه گفت: نیمار هر آنچه برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا است را دارد ولی او بیرون از زمین شخصیتی مثل یک بچه دارد و همیشه شاد است و از زندگی لذت می‌برد.

برگزاری بازی های لیگ برتر در ورزشگاه های سرّی!
روزنامه انگلیسی تایمز می‌گوید درحالیکه مسئولین لیگ برتر انگلیس برای برگزاری دوباره این لیگ امروز در جلسه‌ای مهم شرکت خواهند کرد، دولت انگلیس قصد دارد برای جلوگیر ی از تجمع هواداران تیمها در مقابل استادیوم های محل برگزاری مسابقات و افزایش ریسک ابتلا به کرونا در این شلوغی‌ها، محل برگزاری مسابقات را مخفی نگه دارد. یکی از مواردی که گفته می‌شود در جلسه امروز مورد بحث قرار می‌گیرد استفاده از زمین‌های بی‌طرف برای برگزاری بازی‌ها است. دولت انگلیس از این می‌ترسد که برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها در خانه تیمها باعث شود هواداران مقابل ورزشگاه‌ها تجمع کرده و به کرونا مبتلا شوند. در این صورت، اگر این برنامه اجرایی شود لیورپول نخواهد توانست قهرمانی‌اش در این فصل را که بعد از سی سال بدست می‌آید، در خانه خود آنفیلد قطعی کند. اولین باشگاهی که به این برنامه پیشنهادی اعتراض کرده برایتون بوده. مدیر اجرایی ارشد باشگاه، پل باربر در این باره گفته حالا که قرار بود بازی‌ها بدون تماشاچی باشد، برگزاری بازی‌ها در زمین بی‌طرف فوتبال را واقعا بی‌مزه خواهد کرد و همه جذابیتش را از بین خواهد برد.

تست کرونای تمام بازیکنان لیگ کره منفی شد

مسئولان فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفتند باتوجه به کنترل ویروس کرونا، لیگ فوتبال خود را از روی 8 می آغاز کنند. این در حالی است که البته تمام ضوابط بهداشتی برای برگزاری بازی در نظر گرفته شده و حتی تمام بازیکنان، تست کرونا را پشت سر گذاشتند.2 روز پیش این تست از تمام بازیکنان با کیت مخصوص به کرونا گرفته شد و حالا نتیجه به صورت رسمی اعلام شده که طبق آن هیچ مورد مبتلا به کووید-19 در بین فوتبالیست ها وجود ندارد.این در حالی است که در 24 ساعت گذشته تنها چهار مورد کرونایی در کشور کره جنوبی پیدا شده و به نظر می‌رسد کره ای ها فاصله ای تا خداحافظی با این ویروس ندارند.

کد خبر: 1067916

وب گردی

وب گردی