همدستی موساد و برلین در اقدام اخیر علیه حزب الله افشا شد

رسانه های صهیونیستی از همدستی موساد با دستگاه اطلاعاتی آلمان در اقدام اخیر این کشور علیه حزب الله لبنان اشاره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه های صهیونیستی غروب شنبه از همکاری دستگاه جاسوسی این رژیم با همتایان آلمانی خود در اقدام اخیر علیه حزب الله لبنان خبر دادند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از منابع جاسوسی اسرائیل گزارش داد که عناصر موساد، اطلاعاتی را از برخی اعضای منتسب به عضویت در حزب الله لبنان به برلین انتقال داده بودند. جاسوسان موساد مدعی شده اند که اطلاعات عملیات یکماهه خود را در اختیار دستگاه جاسوسی آلمان گذاشتند.

یک مقام صهیونیستی نیز در گفت و گو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل ضمن اشاره به جزئیاتی از این ماجرا به دوستی نزدیک «برنو کال» مدیر سازمان جاسوسی آلمان با موساد اشاره کرد.

وزارت کشور آلمان روز پنجشنبه ضمن «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان فعالیت‌های این گروه را در خاک این کشور اروپایی ممنوع اعلام کرد. پیش از این خبرگزاری «رویترز» گزارش داده بود پلیس آلمان اوایل صبح پنجشنبه عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داده است. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از یک منبع در پلیس آلمان گزارش داد که پلیس، چندین منزل را در شهرهای «برلین» و «برمن» و ایالت «نوردراین-وستفالن» مورد بازرسی قرار داده است.

احزاب و جریان‌های مختلف لبنانی و فلسطینی، تروریستی اعلام کردن حزب‌الله در آلمان را «تن دادن تحقیرآمیز» برلین به دیکته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067926

وب گردی

وب گردی