تجلیل رئیس  بنیاد شهید از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان ساسان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونان و مدیران بنیاد با حضور در بیمارستان ساسان از ۴۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در این مراسم با تقدیر از فداکاری پزشکان و پرستاران از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و گفت: ایثار اجتماعی در همه زمان‌ها وجود داشته است. امروز نیز در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را با خدماتی که پزشکان و پرستاران به بیماران ارائه می‌دهند می‌توان مشاهده کرد.
وی با تأکید بر اینکه پزشکان و پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به این مرز و بوم خدمت می‌کنند افزود: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع یافت، بیمارستان ساسان یکی از مراکزی بود که کادر درمان و پرستاری آن با جدیت و فداکاری به بیماران خدمت کردند و می‌تواند شهادت داد در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران بیمارستان ساسان عنوان کرد: این عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند و این نمادی بارز از ایثار اجتماعی و فداکاری است.
معاون رییس جمهور افزود: در طول چهل سال گذشته شاهد فداکاری‌های مردم ایران در عرصه‌های مختلفی مانند دفاع مقدس بودیم. امروز نیز در صحنه بهداشت و درمان شاهد امتداد این فداکاری و از خود گذشتگی‌ها هستیم. نتیجه این فداکاری‌ها آمار بالای بهبودیافتگان این بیماری در بیمارستان ساسان است.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه از توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته بهداشتی در میان ایثارگران خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در کنار ایثارگران حضور دارد و تا رفع کامل این بیماری، وظیفه خود می‌داند از نظر بهداشت و درمان و همچنین معیشت پشتیبان این عزیزان باشد.
در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد و علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان از ۴۰ نفر از کادر درمان و پرستاری بیمارستان ساسان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067933

وب گردی

وب گردی