پایان کار بودوروف / واکنش فیروزی به شایعه مدیر عاملی / پرسپولیس هنوز مجوز حرفه ای ندارد

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پایان کار بودوروف در استقلال
بودروف در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرد اما به دلیل اینکه هیچ پولی از این باشگاه دریافت نکرده بود بعد از تعطیلی لیگ به کشورش سفر و اعلام کرد قصد فسخ قراردادش را دارد. با این حال مدیران استقلال هیچ واکنشی نسبت به پرداخت پول به بودروف نشان ندادند و امروز اسماعیل خلیل زاده اعلام کرد جدایی او قطعی است. با این شرایط بودروف بابت 125 هزار دلار قراردادش به فیفا شکایت خواهد کرد و یک پرونده جدید برای این باشگاه در راه خواهد بود. / ورزش ۳

فرم مجوز حرفه ای به باشگاه پرسپولیس نیامده
مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: در ارتباط با مسائل مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای، هنوز اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت نگرفته است. البته سال قبل هم این اقدامات در ماه اردیبهشت آغاز شد. حسینی اظهار داشت: با توجه به مسائلی که پیش آمده است، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اعلامی برای آغاز فرایند حرفه‌ای سازی صورت نگرفته است. وی که با سایت رسمی باشگاه صحبت می کرد، ادامه داد: برای دوره قبل به ما اعلام شده بود که فرایند صدور مجوز حرفه‌ای در اسفند ماه آغاز می‌شود اما کار را در اردیبهشت شروع کردند. برای دوره جدید حرفه‌ای ‌سازی هنوز تصمیم ‌گیری نشده و فرم‌ها نیامده است. در مرحله اول با ارسال فرمی شروع می‌شود که باشگاه‌ها باید نماینده خود و مسوول امور حرفه‌ای‌سازی را مشخص کنند. این فرم هم هنوز برای ما ارسال نشده است. البته با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا و تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، قابل انتظار است.

واکنش فیروزی به شایعه مدیر عاملی در باشگاه سپاهان
به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، هومن فیروزی در گفتگویی با پایگاه خبری این باشگاه عنوان کرد: باشگاه سپاهان در طول هفت دهه از حیات خود فراز ونشیب های زیادی را طی کرده و این باشگاه مردمی به پشتوانه هواداران شایسته خود وحضور مدیران لایق و کاربلد وهمچنین مربیان وبازیکنان بزرگ وحامیان نام آشنا همچون شرکت فولادمبارکه ، توانسته نامی نیک در ورزش کشور به جای بگذارد ولذا تکرار افتخارات و حضور شایسته در راس ورزش، توسط تیمهای مختلف باشگاه سپاهان مستلزم استراتژی وبرنامه ای مدون است که اجرای بهتر آن توسط یک مدیر با دانش تر وبا تجربه تر میتواند رهبری و اجرایی شود. وی عنوان کرد: هرچند بیش از پانزده سال است که در باشگاه سپاهان و بعنوان مدیر حراست و معاونت اجرایی باشگاه مشغول انجام وظیفه هستم اما علی رغم اینکه از سوی رسانه ها پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه مطرح گردیده ، لذا موارد طرح شده در رسانه ها را تکذیب و برای مدیرعامل آتی باشگاه آرزوی موفقیت دارم و همچنان هوادار، دوستدار و سرباز باشگاه محبوبم سپاهان خواهم بود.

سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال مردادماه وارد بورس می شوند
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه زمان بندی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ستاد واگذاری دو باشگاه اظهار داشت: طبق برنامه اواخر مرداد پرسپولیس و استقلال وارد بورس می شوند و من شخصا در تمامی جلسات ستاد واگذاری و سازمان خصوصی سازی تا زمان وارد شدن به بورس حضور خواهم داشت. خصوصی شدن این دو باشگاه یکی از برنامه های اصلی ما خواهد بود. وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما امسال واگذاری استقلال و پرسپولیس است. مدیران عامل استقلال و پرسپولیس موظفند تمام تلاش خود را بکار ببرند تا واگذاری دو باشگاه طبق برنامه زمان بندی پیش برود.

پروین: صحبتی در مورد آمدن به پرسپولیس نداشته ام
پیشکسوت پرسپولیس، مصاحبه منتشر شده ازسوی وی در خصوص حضور یا عدم حضور در هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد.علی پروین که با پایگاه وزارت ورزش در این‌باره حرف زده است، می گوید: علی پروین‌گفت من هیچ گفتگویی در خصوص آمدن یا نیامدن به هیات مدیره پرسپولیس نکرده ام که بخواهم آن را تکذیب کنم. او در پایان تاکید کرده که هیچ مصاحبه ای با هیچ رسانه ای انجام انجام نداده است.

قائم مقام شهر خودرو: با وضعیت قرمز نمی توان تمرین کرد
به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، وحید علیپور با اشاره به اعلام زمان شروع تمرینات برخی تیم های لیگ برتری اظهار کرد: نمی‌دانیم در شهرهای دیگر وضعیت شیوع بیماری کرونا به چه صورتی است اما آنچه در مشهد وجود دارد این است که این شهر هنوز به وضعیت سفید نرسیده و همچنان وضعیت قرمز است و ما برای شروع تمرینات گروهی تیم نگران هستیم. وی ادامه داد: آنچه مسلم است اینکه طی صحبت های سایر مدیران مشهدی که درگیر موضوع کرونا هستند و ما پرس و جو کرده ایم متاسفانه شرایط مشهد برای شروع تمرینات گروهی مناسب نیست اما گویا بالاجبار باید به این موضوع تن بدهیم، چرا که سازمان لیگ قصد برگزاری مسابقات را دارد. قائم مقام باشگاه شهر خودرو افزود: واقعا نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم از یک طرف جمع کردن بازیکنان در این شرایط سخت است و از طرفی دیگر باید تن به برگزاری مسابقات لیگ بدهیم. باشگاه ما نیز مخالف برگزاری لیگ است چرا که شرایط سختی وجود دارد. ما این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم و بسیاری از باشگاه های دیگر نیز همین درخواست را داشته اند، اما نمی دانیم اصرار برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ به چه دلیلی است. وی اظهار کرد: فوتبال با شور و هیجان تماشاگرانش است که معنی پیدا می کند آن هم بدون استرس بازیکنان و کادر فنی فنی. وقتی قرار است مسابقات را بدون تماشاگر و با ترس و لرز برگزار کنیم خب چرا آن را لغو نکنیم. علیپور افزود: هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی شروع تمرینات و مسابقات را اعلام نکرده است به باشگاه شهر خودرو اما برخی از باشگاه‌ها گویا از شروع مسابقات خبر دارند و تمرینات خود را آغاز کردند، با این شرایط ما هم مجبوریم تمرین کنیم در حالی که بازیکنانمان با استرس زیادی روبرو هستند. جدا از این ماجرا ما در مشهد مشکل اسکان بازیکنانی که در هتل مستقر بوده اند را داریم به ویژه اینکه میروسلاو بازیکن و کوزین مربی خارجی ما در کشورهای خود قرنطینه هستند و نمی‌توانند به ایران سفر کنند و این هم به مشکلات ما اضافه می کند.

کد خبر: 1067940

وب گردی

وب گردی