تاریخ دفاع از پایان‌نامه دانشجویان ترم جاری تمدید شود

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای خطاب به معاون آموزشی این دانشگاه خواستار تمدید مهلت تاریخ دفاع دانشجویان در ترم جاری یعنی 15 خرداد ماه شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در نامه‌ای خطاب به معاون آموزشی این دانشگاه خواستار تمدید زمان دفاع از پایان نامه دانشجویان و لغو جرایم آموزشی شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: با توجه به استمرار طولانی مدت تعطیلی دانشگاه و نیاز برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بویژه ورودی مهر96) به حضور در محیط دانشگاه برای استفاده از امکانات آزمایشگاهی یا تحقیقات خاص جهت تکمیل پایان نامه خود، باعث شده روند تکمیل پایان نامه دانشجویان دچار اختلال شود.

در نامه بسیج دانشجویی بیان شده است: دانشگاه با تشکیل کمیته ای منتخب در هر دانشکده یا بصورت دانشگاهی با پایش پایان نامه های دانشجویی، آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به استفاده از امکانات آزمایشگاهی یا انجام تحقیقات خاص دارند تا آغاز از سرگیری برنامه تحقیقاتی خود، در تمام بازه تعطیلی امکانات رفاهی دانشگاه(بویژه دانشجویان ساکن خوابگاه) مشمول جرایم آموزشی و نقدی نشوند.

در بخش پایانی این نامه آمده است: از آنجایی که تعدادی تجربه موفق دفاع از پایان نامه به صورت مجازی ثبت شده است، تقاضا می‌شود جهت آشنا شدن کارشناسان آموزشی و استادان با روند دفاع مجازی و پابرجا بودن مشکلاتی از جمله سخت‌گیری داوران نسبت به برگزاری مجازی جلسه دفاع از پایان نامه در تاریخ 15 خرداد ماه به عنوان پایان مهلت داده شده به دانشجویان تجدید نظر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067945

وب گردی

وب گردی