شروع تمرینات آس رم / بازگشت لینکر به مجریگری / روبرتو مارتینس می ماند

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

فینال کوپا دل ری در هاله ای از ابهام

فدراسیون فوتبال اسپانیا به دو باشگاه رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو که به فینال امسال جام حذفی اسپانیا، کوپا دل‌ری، راه یافته‌اند مدت 48 ساعت فرصت داده تا موضع نهایی خود را در قبال فینال این رقابتها اعلام کنند. بر اساس اعلام آ اس، سوسیداد اعلام کرده که خواهان برگزاری فینال در ورزشگاه با حضور تماشاچی است و حالا توپ در زمین بیلبائو قرار دارد. اگر فینال جام حذفی که امسال بین دو تیم سوسیداد و بیلبائو به صورت دربی باسک برگزار می‌شود تا قبل از تاریخ 3 آگوست یعنی 13 مرداد برگزار نشود هیچیک از این دو تیم دیگر قادر به حضور در رقابتهای اروپایی نخواهند بود. به این ترتیب، فدراسیون فوتبال اسپانیا که با کمبود زمان برای پاسخ دادن به یوفا مواجه است به هر دو فینالیست 48 ساعت فرصت داده تا نظر خود را اعلام کنند که آیا می‌خواهند فینال در ورزشگاه بدون تماشاچی باشد یا در پشت درهای بسته. آ اس می‌گوید سوسیداد به فدراسیون اعلام کرده که خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاچی است و حالا همه منتظر واکنش اتلتیک بیلبائو هستند.

آبراموویچ چلسی را خرید چون عاشق چااش است

آبراموویچ در سال ۲۰۰۳ چلسی را به قیمت ۱۷۵ میلیون دلار خرید و در طول ۱۷ سال، با این تیم به ۱۶ جام دست پیدا کرد. تننباوم که یکی از افراد نزدیک به آبراموویچ است، به دلیل علاقه‌ای که به چالش‌ها دارد، تصمیم گرفت باشگاهی مانند چلسی را به سطح بالاتری برساند. او به فوربس گفت:" او یک کارآفرین است. او چالش را دوست دارد. وقتی او روی کاری تمرکز می‌کند، چیزی را به شانس نمی ‌سپارد. او دوست دارد که بفهمد یک پروژه در مورد چیست و برای مدتی طولانی خود درگیر آن می‌شود. او تلاش کردن برای رسیدن به نتیجه را دوست دارد. او دوست دارد پیروز شود و می‌خواهد کمک کند. در فوتبال، مسئله هیجان انگیز این است که برنامه‌ای بچینید و هر هفته ببینید که برنامه ‌تان درست بوده یا نه."

روبرتو مارتینس تا ۲۰۲۲ در تیم ملی بلژیک

رسانه‌های معتبر بلژیکی خبر دادند روبرتو مارتینس قراردادش را با اتحادیه فوتبال بلژیک به مدت دو سال تمدید کرده است و به این ترتیب او تا پایان جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد داشت. قرارداد قبلی این سرمربی اسپانیایی در پایان ماه ژوئن 2020 به پایان می‌رسید، اما با توجه به تعویق افتادن یک ساله مسابقات یورو 2020، مدیران اتحادیه فوتبال بلژیک بلافاصله مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد مارتینس 46 ساله آغاز کردند. سرمربی پیشین تیم‌های سوانزی، ویگان اتلتیک و اورتون از سال 2016 هدایت تیم ملی بلژیک را برعهده دارد و در جام جهانی 2018 روسیه، این تیم را به عنوان سومی رساند که بهترین نتیجه تاریخ این تیم در مسابقات جام جهانی بود.

بازگشت مجری معروف؛ آغاز دوباره مچ آو د دی

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال در سراسر اروپا، برنامه های مشهور فوتبالی نیز مدتی به استراحت پرداخته و روی آنتن نرفتند، اما حالا و با نزدیک شدن به روزهای احتمالی آغاز فوتبال به نظر می رسد همه چیز در حال بازگشت به روال عادی است. ساعتی قبل توئیتر رسمی برنامه مچ آو دِ دی خبر داد که این هفته روال پخش برنامه دوباره از سر گرفته می شود و گری لینه کر، مجری مشهور و انگلیسی دوباره برنامه را اجرا خواهد کرد. همچنین مارتین کیون، مدافع انگلیسی و سابق آرسنال نیز مهمان این برنامه پرطرفدار خواهد بود. در آخرین برنامه مچ آو دِ دی که پیش از شیوع ویروس کرونا پخش شد، دنی مورفی مهمان گری لینه کر بوده و در مورد دوران ورزشی اش صحبت کرده بود.

کرونا باعث جدایی احتمالی سوارز از بارسلونا!

به نظر می رسد با توجه به بحران اقتصادی باشگاه بارسونا در پی شیوع ویروس کرونا، این باشگاه قصد دارد برای جبران هزینه هایش، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای را در فهرست فروش قرار دهد. حتی یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده است که در صورت جذب نیمار و لائوتارو مارتینز، احتمالا سوارز در لیست فروش قرار خواهد گرفت. ظاهرا تیم هایی از لیگ آمریکا به دنبال جذب این بازیکن هستند. البته علاقه تیم های آمریکایی به مهاجم اروگوئه ای چیز جدیدی نیست. دیوید بکام، مالک اینتر میامی بارها فاش کرده است که دوست دارد سوارز در فلوریدا پا به توپ شود. گویا خود سوارز هم برای پیوستن به لیگ آمریکا تمایل دارد. بدون شک با آمدن نیمار و لائوتارو به بارسلونا، جای سوارز تنگ خواهد شد و او بر خلاف گذشته، جایگاه ثابتی درترکیب آبی اناری ها نخواهد داشت. دراین بین یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم رابطه دوستانه و صمیمی بین مسی و سوارز است و احتمالا قرار گرفتن ستاره اروگوئه ای در لیست فروش، به مذاق فوق ستاره بارسا خوش نخواهد آمد. سوارز که قراردادش در سال 2021 به پایان می رسد، در این فصل در 23 بازی، 14 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

به بهترین شکل، بارسا را سر جایش نشاندیم

رئال مادرید بین سال های 2009 تا 2011 شاهد قدرت نمایی بارسا بر فوتبال اسپانیا و اروپا بود. انتخاب ژوزه مورینیو در سال 2010 به عنوان سرمربی رئال، آغاز راهی بود که در نهایت به پایان سلطه بارسا ختم شد. پس از سه فصل متوالی قهرمانی بارسا در لالیگا، رئال مادرید با صلابت هر چه تمام تر فاتح لالیگا شد. کسب 100 امتیاز و رکورد گلزنی 121 گل، تا به اینجا از سوی هیچ تیمی تکرار نشده است و یک رکورد محسوب می شود. مورینیو در این رابطه به مارکا گفت:« بارسا با گواردیولا بهترین تیم اسپانیا و اروپا بود اما به این سلطه پایان دادیم. پایان دادن به حکمرانی بارسا و ثبت رکورد امتیاز و تعداد گل زده، هنوز برایم خاطره انگیز و جالب توجه است. اتفاقی بسیار مهم را رقم چرا که به بهترین شکل ممکن بارسا را سر جایش نشاندیم. نه اینکه صرفا قهرمان لالیگا شده باشیم بلکه آن کار را به بهترین شکلش انجام دادیم. آن فصل، قدرت انتقال مان از دفاع به حمله انفجاری بود و سرعت عمل بازیکنان و رسیدن به دروازه حریف، به شکل فوق العاده ای انجام می شد.» رئال در حالی قهرمان شد که رونالدو موفق به زدن 46 گل شد؛ با این حال لیونل مسی با 50 گل، عنوان آقای گلی را کسب کرد.



روملو لوکاکو و یادآوری یک خاطره تلخ

روملو کاکو در تابستان گذشته به گرانترین بازیکنان اینتر تبدیل شد چراکه این ستاره بلژیکی با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو از منچستریونایتد به نراتزوری پیوست. او تا به اینجا عملکرد درخشانی در ترکیب تیم آنتونیو کونته داشته و در ۲۵ بازی یه سری آ آمار ۱۷ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده است. لوکاکو همچنین بخشی از تیم فوق العاده بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او به همراه بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی روسیه مقابل فرانسه شکست خوردند تا با وجود شایستگی های فراوان از راه یابی به مسابقه فینال باز بمانند و در نهایت به مقام سوم رقابت ها دست پیدا کنند. ستاره خط حمله اینتر حالا در مصاحبه‌ای با بلیچر ریپورت صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است: " نا امیدی زیادی به خاطر نرسیدن به فینال جام جهانی وجود داشت چرا که ما برای یک هدف باور نکردنی می جنگیدیم و این موضوع در تیم ملی و برای ۱۱ میلیون نفر دیگر بود. "لوکاکو در ادامه گفت: " به من بر خورده بود. وقتی به اینتر منتقل شدم انرژی زیادی درونم وجود داشت؛ موضوعی که باعث رشد من شد. من مرد رسیدن به اهداف هستم و با خودم گفتم که این من هستم و باید رو به جلو بروم."

باشگاه آ اس رم تمرینات را از سر می گیرد

باشگاه ایتالیایی آاس رم اعلام کرد از هفته آینده تمرینات خود را از سر می‌گیرد. فصل 2019-2020 سری آ از ماه اسفند و بعد از گسترش شدید ویروس کرونا در ایتالیا به حالت تعلیق درآمده. همه تیمهای ایتالیایی قرار است از تاریخ 28 اردیبهشت که قرنطینه اجباری دولت ایتالیا به پایان می‌رسد تمرینات خود را از سر بگیرند ولی چند باشگاه ایتالیایی اعلام کرده‌اند زودتر از آن تاریخ به تمرین برخواهند گشت و آ اس رم یکی از آنها است. روز پنج‌شنبه دولت محلی منطقه امیلیا- رومانیا در ایتالیا اعلام کرد باشگاه‌های ساسولو، اسپال، بولونیا و پارما می‌توانند از هفته آینده تمرینات خود را از سر بگیرند. ساسولو اولین باشگاهی بود که اعلام کرد از روز شنبه تمرین را از سر می‌گیرد هر چند قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت خواهد کرد. آ اس رم دومین باشگاهی بود که اعلام کرد قصد مشابهی دارد. باشگاه رم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" بازیکنان آ اس رم هفته آینده معاینات پزشکی را از سر گذرانده و تمرینات را از سر خواهند گرفت. ما دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و در مجموعه تمرینی تریگوریا به تمرین مشغول خواهیم شد".

کد خبر: 1067996

وب گردی

وب گردی