ارسال 5 هزار سبد رمضانیه به مناطق محروم هرمزگان

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از ارسال 5 هزار سبد کالای رمضانیه به مناطق محروم هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید ابوالفضل پرپنچی در خصوص سبدهای رمضانیه گفت: این سبدها شامل برنج، حبوبات، لبنیات، قند، شکر و خرما به ارزش هر سبد 250 هزار تومان است و برای توزیع بین خانوارهای نیازمند در هرمزگان ارسال شد.

وی ادامه داد: علاوه بر سبدهای کالا، 500 میلی لیتر مایع ضدعفونی کننده و همچنین ژل ضدعفونی کننده دست 120 میلی گرمی در راستای مقابله با ویروس کرونا ارسال شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین با اشاره اقدامات این نهاد برای توجه به امور نیازمندان در استان، گفت: کمیته امداد استان تهران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدامات خود را برای دستگیری از نیازمندان آغاز کرده که روزهای آینده آمار اولیه این اقدامات جمع آوری و در اختیار رسانه های جمعی قرار خواهد گرفت.

پرپنچی اضافه کرد: توزیع سبد کالا و توزیع غذای گرم تهیه شده در آشپزخانه های مهدوی که به صورت روزانه و در قالب طرح همسفره انجام می شود از مهمترین اقدامات کمیته امداد استان تهران برای دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان و در دوران شیوع ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های زیر کمک های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.


۱- شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷*
۲- ۰۲۱۷۳۵۵ ودرج عدد ۲
۳- شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸
۴- پرداخت ازطریق بارکد خوان اپلیکشن سکه به پرداخت ملت
پرداخت از طریق منوی اپلیکشن ۷۲۴ رزمایش کمک مومنانه
۵- و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir

انتهای پیام/

کد خبر: 1068016

وب گردی

وب گردی