جزئیات برنامه‌های تخفیف شبکه راهبردی آزمایشگاهی برای محققان

رئیس شبکه آزمایشگاه‌های راهبردی با اشاره به برنامه‌های حمایتی این شبکه گفت: ارائه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و ۲۰ میلیون ریالی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از جمله حمایت‌های این شبکه است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی فرد با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه دهیم، افزود: تمرکز اصلی ما در سال ۹۸ و امسال، توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی به عنوان یکی از نیازهای نظام سلامت است.

وی ادامه داد: در حاضر حدود ۷ هزار عضو با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری‌ ریاست‌جمهوری همکاری می‌کنند و اجرای برنامه‌های انگیزشی و ارائه تخفیفات خدمات آزمایشگاهی از جمله برنامه‌های شبکه برای جذب پژوهشگران، مراکز آزمایشگاهی، دانشجویان و اساتید مرتبط با این حوزه علمی است.

اسدی‌فرد با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر روند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده است، خاطر نشان کرد: بر این اساس اجرای متنوع برنامه‌های تخفیف این مجموعه را در سال جاری در دستور کار داریم.

رئیس شبکه آزمایشگاه‌های راهبردی اضافه کرد: ارائه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، ۲۰ میلیون ریالی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ۱۰ میلیون ریالی به اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و ۴۰ میلیون ریالی به شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله این خدمات تخفیفی در بهار ۹۹ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068017

وب گردی

وب گردی