ساختمان مسکونی در محله شهدای صادقیه آتش گرفت

3 نفر از ساکنان یک منزل مسکونی که در میان دود و شعله محبوس شده بودند توسط آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۶:۰۹ دقیقه بامداد امروز، در پی تماس ساکنان محله شهدای صادقیه شمالی بین خیابان مرودشت و باغ بهشت، مبنی بر حریق طبقه دوم یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ایستگاه ۷۷، ۱۰۲، نردبان ۳۲متری و خودروی تنفسی را به محل اعزام کرد.

ریاضی مدیر منطقه۲ عملیات که در محل حضور داشت گفت:حریق در طبقه دوم یک باب منزل مسکونی بود که از قسمت انباری شروع شده و در حال گسترش و سرایت به اطراف بود و سه نفر از ساکنان هم در میان دود و شعله محبوس شده بودند.

ریاضی ادامه داد:آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن و با رعایت کامل موارد ایمنی اقدام به قطع برق و گاز منزل کرده و سریعاً به دو تیم عملیاتی حریق و نجات تقسیم شدند.

وی گفت: تیم حریق با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آتش نشانی به محل آتش سوزی نفوذ کرده و حریق را مهار و اطفا و از سرایت و گسترش آن جلوگیری بعمل آوردند و همزمان تیم نجات توانستند سه نفر از ساکنان را که در میان دود و شعله محبوس شده بودند بصورت صحیح و سالم به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

ریاضی ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی با عملکردی به موقع، توانستند در کمترین زمان ممکن و با جانفشانی سه نفر از شهروندان را نجات دهند که این حرکت ایشان قابل تقدیر و ستایش می‌باشد.

در پایان آتش نشانان با استفاده از فن‌های فشار مثبت و منفی، دود حاصل از حریق را از داخل ساختمان خارج نموده و با لکه گیری و ایمن سازی محل، با دادن تذکرات لازم ایمنی به ساکنین به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت نمودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068141

وب گردی

وب گردی