توجه به سخن تولیدکننده و کارگرباید در عمل ثابت شود

رییس قوه قضائیه گفت:در سال جهش تولید باید به سخن تولیدکننده و کارگر توجه کرد و نفس حمایت کافی نیست، بلکه در عمل باید ثابت شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیت الله رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: در سال جهش تولید باید به سخن تولید کننده و کارگر توجه شود چراکه کارگران نقش محوری دارند و تولیدکنندگان باید موانع تولیدشان برطرف شود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها نیز تلاش شان باید این باشد که موانع را از سر راه تولید کنندگان و کارگران برطرف کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: شنیدن سخنان آنها و پیگیری مشکلات شان بسیار موثر است اینها حرفشان این است نفس گفتن حمایت می‌کنیم، کافی نیست و در عمل باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: به سازمان بازرسی بارها گفته‌ام و تاکید می کنم آنچه برای پرستاران و کارگران و تولیدکنندگان می‌توانیم بکنیم این است که ظرفیت‌های مصوب شده در قانون باید اجرا شود.

وی تاکید کرد: در رابطه با فضای کسب و کار قانون داریم که قانون حمایت از فضای کسب و کار باید کامل اجرا شود و نفس تصویب قانون در میدان عمل اگر اجرایی شود آثارش ظاهر می شود و این امر در سال جهش تولید و حمایت از کارگر موثر خواهد بود.

رییس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله حزب‌الله اشاره کرد و گفت: امروز مسئله حزب الله فقط لبنان نیست بلکه جبهه مقاومت بین‌المللی شکل گرفته است.

رئیس دستگاه قضا گفت: در سال‌های قبل و در ابتدای انقلاب، جبهه مقاومت لبنان وجود داشت اما اکنون جبهه بین‌المللی مقاومت شکل گرفته و آنچه در راهپیمایی اربعین رخ داد نشان می‌دهد امروز در منطقه مردم به مقاومت حساس شده اند .

آیت الله رئیسی افزود: امروز مسئله خروج آمریکایی‌ها خواسته عموم مردم منطقه است و ممکن است زد و بندهای سیاسی خروج آمریکا را به تأخیر بیاندازد اما این اتفاق حتمی است و حتماً به برکت خون شهدا به ویژه خون سردار شهید سلیمانی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068151

وب گردی

وب گردی