شاهرودی: برخی تیم‌ها منتظر تعطیلی لیگ و قهرمان نشدن پرسپولیس هستند

رضا شاهرودی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برخی از تیم‌های لیگ برتری منتظر تعطیلی قطعی لیگ و قهرمان نشدن پرسپولیس هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی در ارتباط با حکم کمیته استیناف و تأیید برتری 3 بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان گفت: قابل پیش‌بینی بود که کمیته استیناف هم این حکم را تأیید کند و اگر اتفاقی غیر از این رخ می‌داد باید تعجب می‌کردیم. همه چیز در آن بازی مشخص بود و پرسپولیس کاملاً آماده بود تا برابر سپاهان به میدان برود، ولی تیم میزبان تصمیم دیگری گرفت و حاضر نشد برابر پرسپولیس بازی کند.

وی در واکنش به اعتراض باشگاه سپاهان و اینکه آنها چنین حکمی را عادلانه نمی‌دانند، خاطر نشان کرد: این طبیعی است که سپاهان اعتراض کند، چون این اتفاق و حکمی که کمیته انضباطی اعلام کرد برای آنها خوشایند نیست. وقتی این بازی لغو شد از همان زمان قابل پیش‌بینی بود که حکم به سود پرسپولیس باشد، چون سپاهانی‌ها حاضر نشدند برابر پرسپولیس قرار بگیرند. ناظر مسابقه و ناظر داوری هم آن زمان گزارش دادند که چه اتفاقاتی رخ داده است. با این اوصاف احکام کمیته‌های انضباطی و استیناف کاملاً عادلانه بودند. به‌هرحال سپاهانی‌ها دنبال توجیه بودند که این منطقی به نظر نمی‌رسید.

شاهرودی پیش‌بینی‌اش از سرنوشت بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری را این‌طور بیان کرد: خیلی از کشورها می‌خواهند لیگ‌های‌شان را به جریان بیندازند و در ایران هم می‌توان مسابقات را ادامه داد. در حال حاضر برخی تیم‌ها دوست دارند لیگ برتر به صورت قطعی تعطیل شود تا پرسپولیس قهرمان نشود که این عادلانه نیست. پرسپولیس بیشترین شایستگی را برای قهرمانی دارد و در صورتی که بازی‌ها ادامه پیدا کند با قاطعیت قهرمان خواهد شد.

کد خبر: 1068178

وب گردی

وب گردی