ویزیت 2‌هزار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان فرهیختگان/ 90‌درصد مبتلایان بهبود یافتند

رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از شیوع کرونا و بنا بر دستورات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی بیمارستان‌های این دانشگاه در اختیار خدمت به بیماران کرونایی قرار گرفت. طی این مدت ۲هزار بیمار مشکوک به کرونا ویزیت و ۱۰‌درصد آن‌ها بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر درمان این بیمارستان به پاسداشت مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: بیمارستان فرهیختگان ۲۱ بهمن ماه با حضور وزیر بهداشت افتتاح و حدود ۱۲ هزار ویزیت، چندین هزار عمل جراحی و آندوسکپی تا اسفند ماه در این بیمارستان انجام شد.

وی افزود: پس از شیوع کرونا و بنا بر دستورات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی بیمارستان‌های این دانشگاه در اختیار خدمت به بیماران کرونایی قرار گرفت. طی این مدت ۲هزار بیمار مشکوک به کرونا ویزیت که ۱۰ درصد آن ها بستری شدند. بخش ۳۲ تخته بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

غلامرضایی ادامه داد: ما به عنوان یک فرصت از این بحران استفاده کردیم که باعث شد توانمند تر شویم؛ همچنین در ۵۵۰ روز، حدود ۲ هزار بیمار در بخش‌های داخلی بیمارستان بستری شدند.

رئیس بیمارستان فرهیختگان تصریح کرد: در این مدت ۱۴ درصد فوتی داشتیم که اکثریت آن ها جزو سالمندان بودند؛ همچنین ۵۱ نفر از پرسنل بیمارستان به کرونا مبتلا شدند که غیر از ۱ نفر، بقیه بیماران بهبود پیدا کردند. در این مدت ۵۰۰ دست پی سی آر، ۸۰۰ سی تی اسکن و هزار دیالیز انجام شده است‌.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیمارستان فرهیختگان با بهبود یافتن ۹۰ درصد از بیماران، توانست در مبارزه با کرونا سربلند بیرون بیاید. به همین دلیل باید مراتب تشکر و قدردانی را از کلیه کادر درمانی بیمارستان در بخش‌های مختلف داشته باشم‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068256

وب گردی

وب گردی