دولت لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه کند

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: از دولت می‌خواهم لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته کارگر اظهار داشت: از دولت می‌خواهم برنامه ششم را برای همسان سازی حقوق کارگران اجرا کند.

نماینده مردم همدان، فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم بیان کرد: از دولت درخواست دارم لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش و بازنشستگان کشوری و لشکری افزود: متأسفانه اجرای 50 درصد فوق‌العاده شغل در مورد بازنشستگان اجرا نشده و این موجبات نارضایتی همه آنها را در سراسر کشور فراهم آورده است.

حاجی بابایی ادامه داد: به مناسبت هفته کارگر و معلم دولت اراده کند و برنامه ششم را در مورد همسان سازی حقوق‌ها اجرا کند زیرا در جامعه امروزی ما حال بازنشستگان خوب نیست و امیدواریم انجام این اقدامات از سوی دولت بتواند تا حدودی مشکلات آنها را حل کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: از همه فرهنگیان، کارمندان صدا و سیما و شبکه آموزش به علت تلاش در دوران شیوع ویروس کرونا تشکر می‌کنم زیرا نگذاشتند آموزش تعطیل شود.

کد خبر: 1068283

وب گردی

وب گردی