نکیسا: موافق ادامه لیگ برتر فوتبال هستم

نیما نکیسا، عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت که نامه این کانون برای لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال را امضا نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، نیما نکیسا در پاسخ به این پرسش که آیا نامه کانون مربیان فوتبال ایران به وزیر ورزش و جوانان، درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال را امضا کرده است یا خیر، اظهار داشت: خیر. من با بسیاری از دلایل موافق ادامه برگزاری لیگ برتر هستم. کانون مربیان حدود 20 عضو دارد و از این کانون ناراحت هستم.

وی ادامه داد: اعضای کانون مربیان بر مبنای دلایل کاملاً درست به پایان مسابقات رای دادند. من و سایر اعضا به دلایل درست‌تری به ادامه برگزاری لیگ، به شرط گرفتن تست سلامتی، مصون نگه داشتن بازیکنان و بدون حضور تماشاگران رای دادیم. من از لحاظ پزشکی روی این موضوع حرف دارم، اما در نهایت رای جمع به رای من و امثالم غالب شد.

عضو کانون مربیان درباره اظهارات پرویز مظلومی مبنی بر اینکه مربیان این کانون چون تیم ندارند، آتش‌بیار معرکه می‌شوند، بیان کرد: این خیلی کم‌لطفی و بی‌انصافی است. اعضای کانون مربیان از جمله بیژن ذوالفقارنسب، حمید درخشان و حسین فرکی سابقه‌های محکمی دارند و هیچ ایراد و انگی به آنها وارد نیست. می‌گوییم باید بزرگترها را تکریم کنیم، اما آنها را در اینجا برنمی‌تابیم.

نکیسا با بیان اینکه کانون مربیان از سال 94 به دنبال فراهم کردن تسهیلات و تمهیداتی برای مربیان کشور است، خاطرنشان کرد: کمیته آموزش که من مسئول آن هستم، چند کارگاه دانش‌افزایی برگزار کرده و وقتی قهرمانان ما علیه کانون مربیان موضع می‌گیرند، مثل این است که وقتی هر کسی سر سفره بد غذا می‌خورد، سر بچه خانواده خالی کند. کانون مربیان جایگاه بالایی دارد.

وی که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در پایان گفت: کسی می‌گوید لیگ نباید برگزار شود، باید بدانیم حرفش باید پیش‌زمینه داشته باشد. وقتی کسی از من پرسید چرا لیگ برگزار نشود، باید دلیلی برای آن داشته باشم. کاش فدراسیون فوتبال موازی با ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، کارگروه مبارزه با کرونا تشکیل می‌داد.

کد خبر: 1068289

وب گردی

وب گردی