فناوران ایرانی فرصت‌های صادراتی ترکیه را شناسایی می‌کنند

«وبینار شناسایی و آشنایی با فرصت‌های صادراتی ترکیه» در راستای شناسایی فرصت‌ های صادراتی این کشور ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با توجه به اینکه ایران و ترکیه دو همسایه با بیشترین اشتراکات فرهنگی و مذهبی هستند توسعه سطح همکاری های علمی و فناورانه دو طرف یک ضرورت است. ایران در بسیاری از حوزه های علمی پیشتاز در خاورمیانه است و ترک ها نیز در حوزه‌های بازرگانی و تجارت تجارب زیادی دارند که اگر این دو با هم تلفیق شود، می توان به آینده خوب همکاری‌های دو کشور امیدوار بود.

بر همین اساس و با توجه به این که بازار ترکیه برای فناوران ایران یک بازار بکر و پرسود است رویداد فناورانه وبینار ترکیه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با محورهای «درآمدی بر زیست بوم نوآوری ترکیه» و «شناسایی فرصت ها و ملاحظات کاربردی صادرات و واردات از طریق ترکیه» برگزار می‌شود.

در این رویداد فناورانه که چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، «راهکارهای نوین برندینگ واسطه ای ترکیه»، «دسترسی به پلتفرم‌های آنلاین فروش و معرفی خدمات مرکز فناوری های پیشرفته ایران در ترکیه» نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068298

وب گردی

وب گردی