مجمع خیّرین دانشگاه‌ساز در استان هرمزگان تشکیل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ، با اشاره به آیات قرآنی و احادیث اسلامی نتیجه عمل خیر و صالح برای خیران را بهشت برین دانست و گفت:« بخشش با نیت خیرخواهانه خود نوعی جهاد در راه خداست»

احسان کامرانی ظهر امروز در دیدار خیّران دانشگاه‌ساز شهرستان بندرلنگه، وجود آنان را نوعی نعمت الهی برشمرد که با هدف خدمت به خلق و یاری رساندن به جامعه تلاش می‌کنند و در این راه هیچ چشم‌داشتی جز رضای خدا ندارند.

وی اظهار کرد: «کمک خیّران را نباید فقط در قالب کمک‌های مادی به نیازمندان دسته‌بندی کرد؛بلکه سرمایه‌گذاری معنوی آنان در کارهای خیر ماندگارتر و دارای ارزش و اعتبار بالاتری بوده که ساخت دانشگاه، مدرسه، بیمارستان و ... نوعی کمک به جامعه و بشریت است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان پیشنهاد کرد که مجمع خیّران دانشگاه‌ساز با فعالیت در حوزه آموزش عالی استان هرمزگان و مسئولیت محمود صباحی‌زاده تشکیل شود.

شیخ غلام دیوان امام جمعه اهل سنت بندر دیوان شهرستان بندرلنگه نیز در این دیدار به نمایندگی از خیّران و معتمدان آن منطقه، آمادگی خود را برای کمک به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه اعلام کرد و گفت: «در این راستا از هیچ کوششی برای احیا و فراهم کردن بستر توسعه علمی دریغ نمی‌کنیم و می‌توانیم در توسعه علمی و پژوهشی نیز نقش‌آفرین باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1068310

وب گردی

وب گردی