اولین نمونه سامانه مه پاش خودرویی در نزسا طراحی و ساخته شد

جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه از طراحی و ساخت اولین نمونه سامانه مه پاش خودرویی در نیروی زمینی سپاه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری جانشین معاون عملیات نیروی زمینی سپاه درباره اقدامات معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: اقدامات گسترده‌ای از سوی معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی افزود: ابلاغ آماده باش ۱۰۰ درصدی به همه نیرو‌ها برای ضدعفونی مناطق مختلف کشور از جمله این اقدامات است.

سردار اشعری با اشاره به نوآوری‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا؛ تاکید کرد: طراحی و ساخت اولین نمونه سامانه مه پاش خودرویی در نیروی زمینی سپاه انجام شده است که این سامانه مجهز به فن توربو برای انجام عملیات پاکسازی محیطی است.

جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت ساز و کار ضدعفونی و گندزدایی محیطی در مناطق مختلف کشور؛ ادامه داد: برای تسهیل در امر پاکسازی و ضدعفونی در مناطق مختلف کشور مخزن آب و پمپ فشار قوی بر روی خودرو‌های معمولی و تویوتا برای پاکسازی و گندزدایی نصب شده است.

سردار اشعری با بیان ابعاد و تعداد تجهیزات و ادوات بکار گرفته شده برای مقابله با ویروس کرونا توسط قرارگاه‌های ده گانه نیروی زمینی سپاه عنوان داشت: قرارگاه‌های ده گانه نیروی زمینی سپاه قریب به یک هزار و ۷۰۰ دستگاه از تجهیزات و ادوات خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفتند. تعداد یگان‌های عمل کننده نیروی زمینی سپاه برای ضدعفونی و پاکسازی مناطق ۱۲۷ یگان بوده است که قریب به سه هزار نقطه را در سراسر کشور ضدعفونی کردند.

وی در پایان با بیان ساز و کار اجرای مأموریت پاکسازی در مناطق مختلف کشور؛ خاطرنشان کرد: تهیه ۲۱ هزار و ۹۴۵ ماسک، توزیع ۴ هزار و ۱۰۰ دست لباس حفاظتی، تأمین و توزیع ۱۲۵ هزار و ۳۵۰ جفت دستکش، تأمین و توزیع قریب به یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068340

وب گردی

وب گردی