سلطانی‌فر: واگذاری پرسپولیس و استقلال به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل شدن مسائل دو باشگاه  است

وزیر ورزش و جوانان، تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و بورس را باعث فراهم شدن زمینه لازم برای خصوصی‌سازی عنوان کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ذیربط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کننده و مدیران دو باشگاه اظهار داشت:بعد از مصوبه 18 فروردین 1399 در هیئت عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولین اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد، توقع این است که مدیران و مسئولین دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باید در زمان بندی که پیش بینی شده است و در پایان نیمه اول سال، دو باشگاه مردمی و پر طرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی‌نظیر، مورد حمایت دولت است و هم به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.

سلطانی‌فر گفت: تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس به منظور برگزاری جلسات مستمر هفتگی، حتما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم برای خصوصی سازی را مهیا کند.

در ادامه جلسه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزارشی از اقدامات انجام شده ظرف یک هفته گذشته در روند خصوصی سازی را ارائه و راهنمای‌های لازم توسط مسئولین سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور به مسئولین ذیربط مطرح شد.

کد خبر: 1068342

وب گردی

وب گردی