دکتر طهرانچی از رئیس و معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان قدردانی کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌هایی جداگانه از رئیس و معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان و اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به کروناویروس، قدردانی و برای ایشان آرزوی سلامت و موفقیت کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در طول حیات خود، نقش ارزنده ای در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران داشته است. در این عرصه بحران جهانی بیماری کووید 19، بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌مندی از دانش اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان متعهد و کارآمد خود، در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به کرونا ویروس خوش درخشیدند.

اینجانب بر خود فرض می دانم از زحمات و تلاش صادقانه جنابعالی و مدافعان سلامت که با ایثار و جانفشانی شبانه‌روزی از پرچمداران عرصه خدمت بودید، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم و امیدوارم با اتکال به پروردگار متعال، در نهادینه‌سازی سرآمدی از مدیریت متعالی بیمارستان جهت ارائه خدمت به مردم کشور عزیزمان با خلاقیت، پژوهش، نوآوری و همگرایی، صداقت و شجاعت موفق باشید.

محمدمهدی طهرانچی»

انتهای پیام/

کد خبر: 1068371

وب گردی

وب گردی