آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته  از امروز

ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به صورت اینترنتی از امروز چهارشنبه، 17 اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به صورت اینترنتی از امروز چهارشنبه، 17 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به داوطلبان متقاضی توصیه می‌شود در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با مطالعه دقیق دفترچه ثبت‌نام، انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود؛ داوطلبان باید همزمان با ثبت نام نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون) دفترچه راهنما را مطالعه کنند.

کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله به منظور ورود علاقه‌مندان به مقطع کارشناسی ناپیوسته برگزار می‌شود.داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را دریافت کرده اند و علاقمند به ادامه تحصیل در رشته‌های پرطرفدار هستند، چنانچه شرایط لازم جهت شرکت در کنکور را داشته باشند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068374

وب گردی

وب گردی