همدلی مردم برای شکست کرونا باید به تصویر کشیده شود/ تقدیر از استادانِ برتر واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در مراسم تقدیر از اساتید برتر واحد تهران مرکزی گفت: شیوع کرونا در ایران، امتحان بزرگ و عجیبی بود که خوشبختانه مردم ایران از این امتحان سربلند بیرون آمدند. طی چند وقت اخیر شاهد همدلی و همیاری در میان مردم بودیم که باید به تصویر کشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم که در واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در چند نقطه بحرانی تاریخ، بحث علم آموزی را مطرح کرده است و باید به دلیل این که در بخشی از حوزه علم آموزی قرار داریم، به خودمان ببالیم و افتخار کنیم.

وی افزود: خداوند به استادان لطف کرده است که نقش علم آموزی و معلمی را به آن ها داده است؛ با این اوصاف اختصاص یک روز برای پاسداشت مقام معلم کم است چرا که تمام ایام سال روز معلم است‌ و هر روز را باید برای تکریم آن ها اختصاص دهیم.

آقامیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان ادامه داد: امسال برای جهان ما اتفاق عجیبی رخ داده است؛ کرونا بشر را زمین گیر کرد و نشان داد علم بشر در برابر جهان هستی، تقریبا صفر است چرا که تاکنون نتوانسته این ویروس را شکست دهد.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران تصریح کرد: شیوع کرونا در ایران، امتحان بزرگ و عجیبی بود که خوشبختانه مردم ایران از این امتحان سربلند بیرون آمدند. طی چند وقت اخیر شاهد همدلی و همیاری در میان مردم بودیم که باید به تصویر کشیده شود. به بیان دیگر مردم ایران در مقابله با کرونا خوش درخشیدند.

وی گفت: امسال باتوجه به شرایط پیش آمده، موضوع آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی تجربه جدیدی را کسب کرد و از تمام امکانات زیرساختی و فنی در اختیار این حوزه قرار گرفت؛ البته این موضوع در ابتدای امر دارای مشکلاتی بود و بخشی از استادان‌ آشنایی زیادی با آموزش مجازی نداشتند اما خوشبختانه درحال حاضر این مشکلات حل شده و روند آموزش دروس تداوم کرده است‌.

آقامیری بیان کرد: باید از استادان عزیز دانشگاه آزاد به دلیل تداوم آموزش و علم آموزی در شرایط فعلی، تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم چرا که با تلاش‌ آن‌ها، آموزش تعطیل نشده است. درحال حاضر واحد تهران مرکزی دارای ۷۰۰ الی ۸۰۰ استاد نمونه است که از تمامی آن‌ها تقدیر خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دکتر طهرانچی و دیگر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی این است که با مدیریت منابع، حق استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه را به طور کامل و آن طور که در شانشان است، پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068388

وب گردی

وب گردی