نحوه گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی/آغاز امتحانات از ۷ تیرماه

دانشگاه شهید بهشتی مصوبات جدید آموزشی را برای اتمام نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه شهید بهشتی در این ابلاغیه، ضمن تاکید بر تداوم آموزش و حفظ کیفیت آموزشی، مصوبات هیئت رییسه دانشگاه شهید بهشتی در خصوص تقویم آموزشی نیم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را اعلام کرد.

بر این اساس تاکید شده که به منظور تکمیل روند برگزاری کلاس های آموزشی و رفع اشکال درسی دانشجویان به صورت مجازی یا در صورت مساعد بودن شرایط به صورت حضوری، دو هفته به طول نیم سال جاری اضافه شد.

همچنین سه شنبه ۲۷ خرداد ماه آخرین مهلت ثبت و تایید درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان اعلام شده و واحدهای آموزشی تا اول تیرماه فرصت دارند در خصوص این درخواست دانشجویان اظهار نظر کنند.

بر اساس مصوبه فوق، کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی چهارشنبه چهارم تیرماه به اتمام می رسد و امتحانات دروس نظری دانشگاه از شنبه هفتم تیر آغاز می شود و چهارشنبه ۱۸ تیر ماه پایان می‌پذیرد.

دانشگاه شهید بهشتی همچنین اعلام کرد: کلاس‌های دروس ترکیبی (نظری- عملی و عملی )، ( آزمایشگاهی،کارگاهی و..) بنا به تشخیص استاد درس و واحد آموزشی در صورت فراهم شدن شرایط، می توانند در تابستان ادامه یابند و اساتید باید قبل از شروع نیم سال آینده نسب به ارسال نمرات آنها اقدام کنند. در غیر اینصورت، این دروس می توانند به صورت ناتمام در کارنامه دانشجو درج شده و در نیم سال بعدی ادامه یابند.

همچنین لازم است که واحد آموزشی حداکثر تا مهلت حذف و اضافه نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نسب به تعیین تکلیف دروس فوق از لحاظ ناتمام بودن یا حذف، اقدام و تصمیم گیری کرده و مراتب را به مدیر خدمات آموزشی دانشگاه اعلام کند. دروس نظری که به دلایل مختلف بنا به تشخیص شورای آموزشی واحد قابل ارائه به صورت غیر حضوری نبوده اند، از برنامه درسی نیم سال جاری دانشجویان حذف خواهند شد و معاونین آموزشی واحد ها باید فهرست دروس مذکور را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برای مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بفرستند.

در پایان این مصوبه آمده است؛ دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیم سال جاری کلیه واحد های باقی مانده خود را انتخاب کرده‌اند و فارغ التحصیل خواهند شد، در صورت حذف اجباری بعضی از دروس، می توانند نسب به اخذ این دروس به صورت معرفی به استاد، حداکثر سه درس تا سقف ۹ واحد در تابستان اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068396

وب گردی

وب گردی